Ügyfélszolgálati levelezés tréning

Tisztelt Cégvezető!

Kovács Tünde, az Ügyfélszolgálat művészete c. könyv szerzője 2 napos tréninget tart. A képzés moduljai az írásbeli kommunikáció sajátosságaira fókuszálnak, amelyekben szó esik a levelezés stílusáról, tartalmi elemiről, illetve a reklamációk és panaszügyek kezeléséről is. A tréninget elsősorban gyakorló szakemberek számára ajánljuk, akik ismereteik szeretnék továbbfejleszteni, rendszerezni.

A jó, hosszú távú ügyfélkapcsolatok közvetlen hatással vannak a cég eredményességére, hiszen egy visszatérő, többedik alkalommal vásárló ügyfél esetében már nincs szükség költséges marketingtevékenységre. A fentiek miatt alapvető érdekünk, hogy az ügyfélkapcsolatokat folyamatosan fejlesszük, és a területen dolgozó kollégák munkáját támogassuk.

Várjuk jelentkezését!

 

JELENTKEZÉSI HATÁRIDŐ: 2019. november 15.

A tréning tematikája:

  • Az ügyfélszolgálat leggyakoribb levéltípusai és jellemzőik
  • A különböző ügyféltípusok írásos kommunikációjának jellegzetességei
  • A stílus és a szóhasználat érzelmi hatása (pozitív - negatív), illetve ennek tudatosítása
  • A személyre szóló, hivatalos levelezési forma
  • A hivatalos levél részei
  • Az ügyfelek kérelmeire történő válasz:
    • a mérlegelés szempontjai
    • válasz jóváhagyással
    • válasz részleges jóváhagyással
    • válasz elutasítás esetén
  • A panaszos levelekre történő válasz az alábbi esetekben:
    • jogos
    • részben jogos
    • jogtalan reklamáció

A tréning során a hallgatók:

  • Megtanulják, hogy miként tarthatják fenn jó hangulatú ügyfélkapcsolatokat,
  • Elsajátítják a reklamáció- és panaszkezeléshez szükséges készségeket,
  • Képesség válnak a megszerzett tudás rutinszerű alkalmazására, amelynek segítségével azonnali és tartós eredménynövekedést érhetnek el.

A képzést a következő munkatársak részére ajánljuk:

  • Ügyfélszolgálati vezetőknek,
  • Ügyfél- és vevőszolgálati munkatársaknak,
  • Értékesítőknek és termékmenedzsereknek,
  • Mindenkinek, aki a munkája során ügyfélszolgálattal is foglalkozik.

Amiért érdemes minket választani...

  • Mikrocsoportos képzéseket szervezünk,
  • A tréningek során ingyenes tanácsadást biztosítunk,
  • A munkatársaink 25 éves felnőttképzési tapasztalattal rendelkeznek.

Aktuális tréning adatlapja

Tréning neve Ügyfélszolgálati levelezés tréning
Tréning időpontja 2019. november 25-26.
Képzési napok2 nap
Jelentkezési határidő2019. november 15.
Tréning helyszíneHotel Budapest**** 1026 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 47.
Képzési idődélelőtt 9.00-től délután 16.00-ig
TrénerKovács Tünde
A képzés elvégzését igazoló dokumentum típusaoklevél
Részvételi díj128.000 Ft / fő + ÁFA *

* A részvételi díj magába foglalja az intenzív képzést, a hallgatók rendelkezésére bocsátott oktatási segédanyagokat, valamint a résztvevők étkeztetését (3 fogásos ebéd) is.

 
%

Kedvezmény

Ha egy cégtől legalább 2 fő jelentkezik ugyanarra a képzési programra, akkor abban az esetben személyenként 10% kedvezményt biztosítunk a tréning részvételi díjából!

Lépjen kapcsolatba velünk!

A tréningről és a jelentkezésről bővebb felvilágosítást ad:

Kovács Tünde
oktatási igazgató
Telefon: +36 (30) 248-32-64
E-mail: tunde.kovacs@mspr.hu

Várjuk jelentkezését!

Jelentkezzen ONLINE vagy a letölthető, nyomtatható jelentkezési lapotPDF, 78KB – küldje vissza az info@mspr.hu e-mail címre!


Tetszik? Oszd meg másokkal is!


Online jelentkezési lap

Több jelentkező esetén, kérjük többször kitölteni a jelentkezési lapot. A csillaggal * jelölt mezők kitöltése kötelező.


Tréning
Résztvevő
Delegáló szervezet
Kapcsolattartó (ha nem azonos a résztvevővel)
Kedvezmény*

Ha egy cégtől legalább 2 fő jelentkezik, abban az esetben személyenként 10% kedvezményt biztosítunk a tréning részvételi díjából.

Kérjük, adja meg, hogy jogosult-e a fenti kedvezményre.
 

 

 

Korábbi tréning időpontok

Tréning neve Tréning
kezdete
Tréning
vége
Képzési
napok
Részvételi díj
Ft/fő + ÁFA
Ügyfélszolgálati levelezés tréning 2019-05-06 2019-05-07 2 nap 128.000 Ft
Ügyfélszolgálati levelezés tréning 2016-06-23 2016-06-24 2 nap 128.000 Ft