Élményalapú marketing és értékesítés tréning

Tisztelt Cégvezető!

Előfordult már Önnel, hogy egy termék kipróbálása vagy megvétele érdekes és kellemes élménynek bizonyult? A fogyasztói élmény immáron nem csak a vásárlást követően, a termék használata során, de sokkal korábban is megjelenik. A marketingben az érdeklődés felkeltésekor, illetve az értékesítés során a vásárlási döntés meghozatalakor is lehetőségünk van rá, hogy leendő ügyfeleink számára élményt nyújtsunk.

Az MSPR Üzleti Iskola által szervezett 1 napos tréningen a résztvevők végig a saját cégüknél előforduló eseteken dolgoznak, és megtanulják beazonosítani azokat a területeket, ahol maguk is élményt nyújthatnak. A képzés során a hallgatók azokat a gyakorlati módszereket is elsajátítják, amelyek hozzájárulnak a kidolgozott ötletek eredményes megvalósításához.

Várjuk jelentkezését!

 

ÉRDEKLŐDJÖN A RÉSZLETEKÉRT E-MAILEN VAGY TELEFONON!

A tréning tematikája:

  • Az élményalapú marketing és értékesítés, mint új stratégia
  • Az ügyfelek élménycsatornái
  • Honnan tudjuk meg, hogy a potenciális vevők milyen élményre reagálnak leginkább?
  • Ügyfélfüggő élménykombinációk
  • A közvetlen és közvetett élmény lehetőségei a marketingben
  • A közvetlen és közvetett élmény lehetőségei az értékesítés során
  • A saját termékünkhöz köthető, közvetlen élményt nyújtó marketingmódszerek
  • Saját termékhez köthető, közvetett élményt nyújtó marketing módszerek
  • Saját termékhez köthető, közvetlen élményt nyújtó értékesítési módszerek
  • Saját termékhez köthető, közvetett élményt nyújtó értékesítési módszerek
  • A termékprezentáció élményszintre emelésének eszközei
  • A kreativitásunk fokozása és kihasználása az élménymarketingben és az élményékesítés során

A tréning során megszerezhető kompetenciák:

  • Megtanulják, hogy a fogyasztói élményt miként állíthatják a marketing- és az értékesítési stratégia szolgálatába,
  • Elsajátítják az élményalapú marketing és értékesítés konkrét módszereit,
  • Képessé válnak a megszerzett tudás rutinszerű alkalmazására, amelynek segítségével azonnali és konkrét eredményeket érhetnek el.

A képzést a következő munkatársak részére ajánljuk:

  • KKV-k elsőszámú vezetőinek,
  • Értékesítési vezetőknek,
  • Üzletkötőknek
  • Mindenkinek, aki részt vesz az értékesítésben.

Amiért érdemes minket választani...

  • Ügyfeleinkkel cégre és helyzetre szabott megoldásokat dolgozunk ki,
  • Mikrocsoportos képzéseket szervezünk,
  • A tréningek során ingyenes tanácsadást biztosítunk,
  • 25 éves felnőttképzési tapasztalattal rendelkezünk.

A tréning adatlapja

Tréning neveÉlményalapú marketing és értékesítés tréning
Tréning időpontjaelőzetes megbeszélés alapján
Képzési napok1 nap
Tréning helyszíne Hotel Budapest**** (1026 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 47.)
Képzési idődélelőtt 9.00-től délután 16.00-ig
Maximális csoportlétszám6
TrénerKovács Tünde
A képzés elvégzését igazoló dokumentum típusaoklevél
Részvételi díjelőzetes megbeszélés alapján *

* A részvételi díj magába foglalja az intenzív képzést, a hallgatók rendelkezésére bocsátott oktatási segédanyagokat, valamint a résztvevők étkeztetését (3 fogásos ebéd) is.

 
%

Kedvezmény

Ha egy cégtől legalább 2 fő jelentkezik ugyanarra a képzési programra, akkor abban az esetben személyenként 10% kedvezményt biztosítunk a tréning részvételi díjából!

Lépjen kapcsolatba velünk!

A tréningről és a jelentkezésről bővebb felvilágosítást ad:

Kovács Tünde
oktatási igazgató
Telefon: +36 (30) 248-32-64
E-mail: tunde.kovacs@mspr.hu

Személyre szabott ajánlatunk

A fenti tréninget előzetes egyeztetés után one-to-one és a megrendelőhöz kihelyezett, csoportos formában (max. 12 fő) is megtartjuk. Lépjen kapcsolatba velünk!


Tetszik? Oszd meg másokkal is!


Korábbi tréning időpontok

Tréning neve Tréning
kezdete
Tréning
vége
Képzési
napok
Részvételi díj
Ft/fő + ÁFA
Élményalapú marketing és értékesítés tréning 2018-04-18 2018-04-18 1 nap 68.000 Ft