Ügyfélszolgálati tanfolyam Kovács Tündével az Ügyfélszolgálat művészete c. könyv írójával
Tisztelt Cégvezető!
A képzés, amelyet elsősorban gyakorló szakemberek számára ajánlunk, 3x2 napot vesz igénybe. A tanfolyam első modulja panaszok és reklamáció során kialakult kritikus helyzetek kezelésére fókuszál, a második modul az ügyfélközpontú látásmódot és helyzetfüggő magatartást fejleszti, a harmadik modul pedig az írásbeli kommunikációról és annak sajátosságairól szól. A tanfolyam résztvevői végig a saját cégüknél előforduló eseteken dolgoznak, ami biztosítja számukra a maximális hatékonyságot. A tanfolyam során az egyedi esetek megbeszélésére konzultációs lehetőséget biztosítunk.
Várjuk jelentkezését!
A tanfolyam moduljai
Modulok | Modul címe | Képzési napok |
---|---|---|
1. modul | Panasz- és reklamációkezelés tréning | 2 nap |
2. modul | Professzionális ügyfélszolgálat tréning | 2 nap |
3. modul | Ügyfélszolgálati levelezés tréning | 2 nap |