Kovács Tünde: Az ügyfélszolgálat művészete

 
Kovács Tünde: Az ügyfélszolgálat művészete


7.500 Ft
 

Ez a könyv azon cégek, szervezetek felsővezetőinek, ügyfélszolgálati vezetőinek illetve munkatársainak szól, akik (hidat építenek) saját szervezetük és ügyfeleik között.

A szerző, Kovács Tünde több, mint húsz éve foglalkozik az emberekkel, mint ügyfelekkel. Tíz évig munkája része volt a közvetlen ügyfélszolgálat, majd olyan tréning jellegű képzéseket kezdett tartani, és tart ma is, amelyeken rendszeresen részt vesznek az ügyfélszolgálat különböző területén dolgozó szakemberek.

A hatékony ügyfélszolgálat alapja a szakmai felkészültség. Kell azonban valami plusz ahhoz, hogy az ügyfélszolgálatokban dolgozók munkájukat hosszú időn keresztül sikeresen, önmaguk és mások megelégedésére tudják végezni. Ez a plusz az (ügyfélszolgálat, az ügyfelekkel való kapcsolattartás és bánásmód művészet szintre emelése.)

A könyv fejezetei egyszerűen, logikusan világítják meg azokat az összefüggéseket, amelyek az esetek egyediségének tengerében segítenek egyedi megoldásokat találni. Ennek során az olvasót, aki ügyfélszolgálati feladatokat lát el, az állandó változások és alkalmazkodás világában hozzásegíti a helyzet- és személyiségfüggő viselkedés elsajátításához is.

Az ügyfélszolgálat művészete című kézikönyv napjaink időszerű szakkönyve. A felhalmozott ismeretek alkalmazásához Paul Valery aforizmájával kívánunk sok sikert:

"Ak​i nagy dolgokat akar alkotni, annak alaposan el kell mélyednie a részletekben."
 

RENDELJE MEG KÖZVETLENÜL A KIADÓTÓL!

Fülszöveg

Kovács Tünde Az ügyfélszolgálat művészete című könyvének második, bővített kiadásában a vállalatok legértékesebb vagyonának a kezeléséhez az ügyfelekhez ad nélkülözhetetlen ismereteket. A könyv első kiadása óta eltelt kilenc év a témát még aktuálisabbá tette. A növekvő versenyben már nem csak az a kérdés, hogy ki mit ad, hanem emellett lényegessé vált az is, hogy ki milyen módon nyújtja, amit ad. Az ügyfélszolgálat művészete útmutató kézikönyv mindazok számára, akik a munkahelyükön ügyfelekkel, üzleti partnerekkel, vevőkkel, vendégekkel, kliensekkel, páciensekkel foglalkoznak. A könyv segítségével megtudhatja: - Milyen személyiségvonások szükségesek az ügyfélszolgálati munkához? - Hogyan lehet együttműködő kapcsolatot kialakítani másokkal? - Mit jelentenek a kontroll alatt nem tartható non-verbális jelzések? - Miképpen viselkednek ügyfélként az emberek? - Ki hogyan befolyásolható, és ki hogyan befolyásol másokat? - Hogyan oldjon meg hatékonyan és eredményesen problémákat? - Hogyan kezelje a reklamációt? - Hogyan tájékoztasson egyértelműen? - Hogyan lehet telefonon gyors és eredményes? - Hogyan oldja a munkahelyi stresszt? Az ügyfélszolgálat művészete második, bővített kiadása nem csak azok számára lesz a legfontosabb forrás, akik már évek óta várják újabb kiadását, hanem azoknak is, akik most találkoznak először a téma teljes mélységű, ugyanakkor közérthető és gyakorlatban hasznosítható feldolgozásával.

Kovács Tünde: Az ügyfélszolgálat művészete

Tartalomjegyzék

  1. fejezet: Az ügyintéző személyiségének szerepe az ügyfélszolgálatban
  2. fejezet: Kapcsolattartási formák az ügyfélszolgálat során
  3. fejezet: Kommunikáció az ügyfélszolgálatban
  4. fejezet: Ügyféltípusok és a velük való együttműködésünk
  5. fejezet: A problémamegoldás gyors és hatékony módszerei
  6. fejezet: Kifogások és reklamációk kezelése
  7. fejezet: Ügyfeleink tájékoztatása
  8. fejezet: Telefonos ügyintézés
  9. fejezet: Stresszhelyzetek kezelése

A könyv adatlapja

ISBN
9789630670876
Szerző(k)
Kovács Tünde
Cím
Az ügyfélszolgálat művészete
Alcím
2. bővített kiadás
Kiadás éve
2009, Budapest
Kiadó
Gasztrotop Kft./MSPR Üzleti Iskola Kft.
Tárgykör
Gazdaság / Üzleti kommunikáció
Típus
kézikönyv
Terjedelem
255 oldal
Borító
puha
Kötészet
füles, kartonált
Ára:
7.500 Ft  

A fenti árak bruttó árak, az áfá-t tartalmazzák.

 

Tetszik? Oszd meg másokkal is!


Online könyvrendelés

A csillaggal * jelölt mezők kitöltése kötelező.


Könyv
Ft / példány
db
Megrendelő
Szállítási cím
Számlázás (opcionális, ha más adatokkal kéri a számlát)
Egyebek
Vásárlás módja*
Beleegyezik, hogy a fenti címére hírlevelet küldjünk?*    

** Az ár a kézbesítés költségét nem tartalmazza.