Fülszöveg
Kovács Tünde Az ügyfélszolgálat művészete című könyvének második, bővített kiadásában a vállalatok legértékesebb vagyonának a kezeléséhez az ügyfelekhez ad nélkülözhetetlen ismereteket. A könyv első kiadása óta eltelt kilenc év a témát még aktuálisabbá tette. A növekvő versenyben már nem csak az a kérdés, hogy ki mit ad, hanem emellett lényegessé vált az is, hogy ki milyen módon nyújtja, amit ad. Az ügyfélszolgálat művészete útmutató kézikönyv mindazok számára, akik a munkahelyükön ügyfelekkel, üzleti partnerekkel, vevőkkel, vendégekkel, kliensekkel, páciensekkel foglalkoznak. A könyv segítségével megtudhatja: - Milyen személyiségvonások szükségesek az ügyfélszolgálati munkához? - Hogyan lehet együttműködő kapcsolatot kialakítani másokkal? - Mit jelentenek a kontroll alatt nem tartható non-verbális jelzések? - Miképpen viselkednek ügyfélként az emberek? - Ki hogyan befolyásolható, és ki hogyan befolyásol másokat? - Hogyan oldjon meg hatékonyan és eredményesen problémákat? - Hogyan kezelje a reklamációt? - Hogyan tájékoztasson egyértelműen? - Hogyan lehet telefonon gyors és eredményes? - Hogyan oldja a munkahelyi stresszt? Az ügyfélszolgálat művészete második, bővített kiadása nem csak azok számára lesz a legfontosabb forrás, akik már évek óta várják újabb kiadását, hanem azoknak is, akik most találkoznak először a téma teljes mélységű, ugyanakkor közérthető és gyakorlatban hasznosítható feldolgozásával.
Tartalomjegyzék
- fejezet: Az ügyintéző személyiségének szerepe az ügyfélszolgálatban
- fejezet: Kapcsolattartási formák az ügyfélszolgálat során
- fejezet: Kommunikáció az ügyfélszolgálatban
- fejezet: Ügyféltípusok és a velük való együttműködésünk
- fejezet: A problémamegoldás gyors és hatékony módszerei
- fejezet: Kifogások és reklamációk kezelése
- fejezet: Ügyfeleink tájékoztatása
- fejezet: Telefonos ügyintézés
- fejezet: Stresszhelyzetek kezelése
A könyv adatlapja
- ISBN
- 9789630670876
- Szerző(k)
- Kovács Tünde
- Cím
- Az ügyfélszolgálat művészete
- Alcím
- 2. bővített kiadás
- Kiadás éve
- 2009, Budapest
- Kiadó
- Gasztrotop Kft./MSPR Üzleti Iskola Kft.
- Tárgykör
- Gazdaság / Üzleti kommunikáció
- Típus
- kézikönyv
- Terjedelem
- 255 oldal
- Borító
- puha
- Kötészet
- füles, kartonált
- Ára:
- 7.500 Ft
A fenti árak bruttó árak, az áfá-t tartalmazzák.
Tetszik? Oszd meg másokkal is!
Online könyvrendelés
A csillaggal * jelölt mezők kitöltése kötelező.