Ügyfélszolgálati tanfolyam

Ügyfélszolgálati tanfolyam

Ügyfélszolgálati tanfolyam Kovács Tündével az Ügyfélszolgálat művészete c. könyv írójával

Tisztelt Cégvezető!

A képzés, amelyet elsősorban gyakorló szakemberek számára ajánlunk, 3x2 napot vesz igénybe. A tanfolyam első modulja panaszok és reklamáció során kialakult kritikus helyzetek kezelésére fókuszál, a második modul az ügyfélközpontú látásmódot és helyzetfüggő magatartást fejleszti, a harmadik modul pedig az írásbeli kommunikációról és annak sajátosságairól szól. A tanfolyam résztvevői végig a saját cégüknél előforduló eseteken dolgoznak, ami biztosítja számukra a maximális hatékonyságot. A tanfolyam során az egyedi esetek megbeszélésére konzultációs lehetőséget biztosítunk.

Várjuk jelentkezését!


A tanfolyam moduljai

Modulok Modul címe Képzési napok
1. modul Panasz- és reklamációkezelés tréning 2 nap
2. modul Professzionális ügyfélszolgálat tréning 2 nap
3. modul Ügyfélszolgálati levelezés tréning 2 nap

ÉRDEKLŐDJÖN A RÉSZLETEKÉRT E-MAILEN VAGY TELEFONON!

Részletes tematikák:

Professzionális ügyfélszolgálat
  • Az ügyintéző személyiségének szerepe az ügyfélkapcsolatokban
  • Együttműködés a különböző típusú ügyfelekkel
  • Személyes és a telefonos kommunikáció
  • A hatékony ügyintézéshez szükséges információk megszerzése és rendszerezése
  • Ügyfeleink tájékoztatása
  • Az ügyintézés során felmerülő problémák megoldásának gyors és hatékony módszerei
  • Az ügyfélszolgálati munka során keletkező stresszhatások kezelése
  • A céghez, szervezethez való lojalitás hatása az ügyfélkapcsolatokra
Panasz- és reklamációkezelés
  • A panaszok és reklamációk fogadása
  • Az ügyfelekkel való tárgyalás irányítása, a problémák feltárása
  • A valós panaszok orvoslása és az ügyfél számára a lehető legjobb megoldás megtalálása
  • Alaptalan panaszok és reklamációk kezelése
  • Cégünk és az ügyfél érdekeinek összehangolása
  • Mikor és hogyan mondjunk nemet?
  • Az ismétlődő panaszok, kifogások és reklamációk kezelése
  • A hosszú távú haszon elve és az ügyfelekkel való konstruktív együttműködés módszerei
Ügyfélszolgálati levelezés
  • Az ügyfélszolgálat leggyakoribb levéltípusai és jellemzőik
  • A különböző ügyféltípusok írásos kommunikációjának jellegzetességei
  • A stílus és a szóhasználat érzelmi hatása (pozitív - negatív), illetve ennek tudatosítása
  • A személyre szóló, hivatalos levelezési forma
  • A hivatalos levél részei
  • Az ügyfelek kérelmeire történő válasz:
    • a mérlegelés szempontjai
    • válasz jóváhagyással
    • válasz részleges jóváhagyással
    • válasz elutasítás esetén
  • A panaszos levelekre történő válasz az alábbi esetekben:
    • jogos
    • részben jogos
    • jogtalan reklamáció

A tanfolyam során a hallgatók:

  • Megtanulják, hogy miként alakítsanak ki jó hangulatú ügyfélkapcsolatokat,
  • Elsajátítják a konfliktuskezelés és megoldás módszereit,
  • Képesség válnak a megszerzett tudás rutinszerű alkalmazására, amelynek segítségével azonnali és tartós eredménynövekedést érhetnek el.

A képzést a következő munkatársak részére ajánljuk:

  • Ügyfélszolgálati vezetőknek,
  • Ügyfél- és vevőszolgálati munkatársaknak,
  • Értékesítőknek és termékmenedzsereknek,
  • Mindenkinek, aki a munkája során ügyfélszolgálattal is foglalkozik.

Amiért érdemes minket választani...

  • Mikrocsoportos képzéseket szervezünk,
  • A képzések során ingyenes konzultációt biztosítunk,
  • Kovács Tünde több mint 25 éves felnőttképzési tapasztalattal rendelkezik.

A tanfolyam adatlapja

Tanfolyam neveÜgyfélszolgálati tanfolyam
Tanfolyam időpontjaelőzetes megbeszélés alapján
Tanfolyam időtartama6+1 nap
Tanfolyam helyszíneelőzetes megbeszélés alapján
Képzési idődélelőtt 9.30-tól délután 16.00-ig
ProgramvezetőKovács Tünde
A képzés elvégzését igazoló dokumentum típusaoklevél
Részvételi díj 386.000,- Ft/fő + áfa *

* A részvételi díj magába foglalja az intenzív képzést, és a hallgatók rendelkezésére bocsátott oktatási segédanyagokat.

 
%

Kedvezmény

Ha egy cégtől legalább 2 fő jelentkezik ugyanarra a képzési programra, akkor abban az esetben személyenként 10% kedvezményt biztosítunk a tanfolyam részvételi díjából!

Lépjen kapcsolatba velünk!

A tanfolyamról és a jelentkezésről bővebb felvilágosítást ad:

Kovács Tünde
oktatási igazgató
Telefon: +36 (30) 248-32-64
E-mail: tunde.kovacs@mspr.hu

Személyre szabott ajánlatunk

A fenti tanfolyamot előzetes egyeztetés után one-to-one és a megrendelőhöz kihelyezett, csoportos formában (max. 12 fő) is megtartjuk. Lépjen kapcsolatba velünk!


Tetszik? Oszd meg másokkal is!


Korábbi tanfolyam időpontok

Tanfolyam neve Tanfolyam
kezdete
Tanfolyam
vége
Képzési
napok
Ügyfélszolgálati tanfolyam 2022-09-19 2022-12-07 6+1 nap
Ügyfélszolgálati tanfolyam 2022-05-16 2022-07-20 6+1 nap
Ügyfélszolgálati tanfolyam 2022-02-21 2022-05-12 6+1 nap
Ügyfélszolgálati tanfolyam 2021-09-13 2021-12-10 6+1 nap
Ügyfélszolgálati tanfolyam 2021-02-01 2021-05-12 6+1 nap
Ügyfélszolgálati tanfolyam 2020-09-17 2020-12-16 6+1 nap
Ügyfélszolgálati tanfolyam 2019-09-23 2019-12-10 6+1 nap
Ügyfélszolgálati tanfolyam 2019-03-04 2019-05-07 6+1 nap