Ügyfélszolgálati tanfolyam

Ügyfélszolgálati tanfolyam

Ügyfélszolgálati tanfolyam Kovács Tündével

Tisztelt Cégvezető!

A képzés, amelyet elsősorban gyakorló szakemberek számára ajánlunk, 3x2 napot vesz igénybe. A tanfolyam első modulja az ügyfélszolgálati ismeretek rendszeresítésére és elmélyítésére fókuszál, a második modul témája az írásbeli kommunikáció és annak sajátosságai, a harmadik modul pedig a panaszok és reklamációk eredményes kezeléséről szól. A tanfolyam résztvevői végig a saját cégüknél előforduló eseteken dolgoznak, ami biztosítja számukra a maximális hatékonyságot. Az egyedi esetek megbeszélésére a tanfolyam során konzultációs lehetőséget biztosítunk.

Várjuk jelentkezését!


Az aktuális tanfolyam moduljai

Modulok Modul címe Képzési napok Időpontok
1. modul Professzionális ügyfélszolgálat tréning 2 nap 2019. szeptember 23-24.
2. modul Panasz- és reklamációkezelés tréning 2 nap 2019. október 21-22.
3. modul Ügyfélszolgálati levelezés tréning 2 nap 2019. november 25-26.

ÉRDEKLŐDJÖN A RÉSZLETEKÉRT E-MAILEN VAGY TELEFONON!

Részletes tematikák:

Professzionális ügyfélszolgálat
  • Az ügyintéző személyiségének szerepe az ügyfélkapcsolatokban
  • Együttműködés a különböző típusú ügyfelekkel
  • Személyes és a telefonos kommunikáció
  • A hatékony ügyintézéshez szükséges információk megszerzése és rendszerezése
  • Ügyfeleink tájékoztatása
  • Az ügyintézés során felmerülő problémák megoldásának gyors és hatékony módszerei
  • Az ügyfélszolgálati munka során keletkező stresszhatások kezelése
  • A céghez, szervezethez való lojalitás hatása az ügyfélkapcsolatokra
Panasz- és reklamációkezelés
  • A panaszok és reklamációk fogadása
  • Az ügyfelekkel való tárgyalás irányítása, a problémák feltárása
  • A valós panaszok orvoslása és az ügyfél számára a lehető legjobb megoldás megtalálása
  • Alaptalan panaszok és reklamációk kezelése
  • Cégünk és az ügyfél érdekeinek összehangolása
  • Mikor és hogyan mondjunk nemet?
  • Az ismétlődő panaszok, kifogások és reklamációk kezelése
  • A hosszú távú haszon elve és az ügyfelekkel való konstruktív együttműködés módszerei
Ügyfélszolgálati levelezés
  • Az ügyfélszolgálat leggyakoribb levéltípusai és jellemzőik
  • A különböző ügyféltípusok írásos kommunikációjának jellegzetességei
  • A stílus és a szóhasználat érzelmi hatása (pozitív - negatív), illetve ennek tudatosítása
  • A személyre szóló, hivatalos levelezési forma
  • A hivatalos levél részei
  • Az ügyfelek kérelmeire történő válasz:
    • a mérlegelés szempontjai
    • válasz jóváhagyással
    • válasz részleges jóváhagyással
    • válasz elutasítás esetén
  • A panaszos levelekre történő válasz az alábbi esetekben:
    • jogos
    • részben jogos
    • jogtalan reklamáció

A tanfolyam során a hallgatók:

  • Megtanulják, hogy miként alakítsanak ki jó hangulatú ügyfélkapcsolatokat,
  • Elsajátítják a konfliktuskezelés és megoldás módszereit,
  • Képesség válnak a megszerzett tudás rutinszerű alkalmazására, amelynek segítségével azonnali és tartós eredménynövekedést érhetnek el.

A képzést a következő munkatársak részére ajánljuk:

  • Ügyfélszolgálati vezetőknek,
  • Ügyfél- és vevőszolgálati munkatársaknak,
  • Értékesítőknek és termékmenedzsereknek,
  • Mindenkinek, aki a munkája során ügyfélszolgálattal is foglalkozik.

Amiért érdemes minket választani...

  • Mikrocsoportos képzéseket szervezünk,
  • A képzések során ingyenes konzultációt biztosítunk,
  • Kovács Tünde több mint 25 éves felnőttképzési tapasztalattal rendelkezik.

Aktuális tanfolyam adatlapja

Tanfolyam neve Ügyfélszolgálati tanfolyam
Tanfolyam időpontjai
  • 2019. szeptember 23-24.: Professzionális ügyfélszolgálat tréning
  • 2019. október 21-22.: Panasz- és reklamációkezelés tréning
  • 2019. november 25-26.: Ügyfélszolgálati levelezés tréning
Tanfolyam időtartama6+1 nap
Jelentkezési határidő2019. szeptember 13.
Tanfolyam helyszíneHotel Budapest**** 1026 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 47.
Képzési idődélelőtt 9.00-től délután 16.00-ig
Tanfolyam vizsga2019. december 10.
ProgramvezetőKovács Tünde
A képzés elvégzését igazoló dokumentum típusaoklevél
Részvételi díj288.000 Ft / fő + ÁFA *

* A részvételi díj magába foglalja az intenzív képzést, a hallgatók rendelkezésére bocsátott oktatási segédanyagokat, valamint a résztvevők étkeztetését (3 fogásos ebéd) is.

 
%

Kedvezmény

Ha egy cégtől legalább 2 fő jelentkezik ugyanarra a képzési programra, akkor abban az esetben személyenként 10% kedvezményt biztosítunk a tanfolyam részvételi díjából!

Lépjen kapcsolatba velünk!

A tanfolyamról és a jelentkezésről bővebb felvilágosítást ad:

Kovács Tünde
oktatási igazgató
Telefon: +36 (30) 248-32-64
E-mail: tunde.kovacs@mspr.hu

Személyre szabott ajánlatunk

A fenti tanfolyamot előzetes egyeztetés után one-to-one és a megrendelőhöz kihelyezett, csoportos formában (max. 12 fő) is megtartjuk. Lépjen kapcsolatba velünk!


Tetszik? Oszd meg másokkal is!


Korábbi tanfolyam időpontok

Tanfolyam neve Tanfolyam
kezdete
Tanfolyam
vége
Képzési
napok
Részvételi díj
Ft/fő + ÁFA
Ügyfélszolgálati tanfolyam 2019-03-04 2019-05-07 6+1 nap 278.000 Ft