INNOVÁCIÓ ÉS MARKETING – VERSENY HELYETT SZÖVETSÉGBEN
Tisztelt Cégvezető!
A közelmúltban bajba került cégek általában két okból maradtak alul a piaci versenyben. Az első hiba az innováció háttérbe szorítása, és a marketingbe vetett túlzott bizalom. Az eredmény: egyre elavultabb termékpaletta, amelyet csak a folyamatosan dráguló reklám tart a felszínen. A második eset a túlzottan lelkes innovűció, amely fittyet hányva a piaci igényekre, öncélúan ontja a prototípusokat és az ötleteket. Remek dolgok jönnek így létre, de az ismeretlenség miatt nem hozzák meg a várt üzleti eredményt.
Az üzletfejlesztés feladata, hogy összekapcsolja a cég fejlesztéseit a piaci igényekkel. Komplex területről beszélhetünk, amely egyszerre kíván vezetői, értékesítési, marketing és projektmenedzsment ismereteket. Az Üzletfejlesztési tréningünkön elsajátíthatja azokat a módszereket, amelyek segítségével cégét a fejlődés útjára kormányozhatja. A 2 napos, mikrocsoportos, coachinggal kiegészített képzés során kidolgozhat egy olyan lépéssorozatot, amely 3 hónap után már mérhető eredményeket hoz.
Várjuk jelentkezését!