Ügyfélszolgálati vezetői tréning

ÚJDONSÁG!
MOSTANTÓL MINDEN KÉPZÉSEN BIZTOSÍTJUK AZ ONLINE RÉSZVÉTEL LEHETŐSÉGÉT IS.

Tisztelt Cégvezető!

Az ügyfélszolgálati vezető feladatköre igen összetett, hiszen munkájával a tulajdonosi, a kollégák és az üzleti partnerek elvárásainak egyaránt meg kell felelnie. A vezetők részére kidolgozott ügyfélszolgálati tréning az ügyfélszolgálati munka minősített eseteire fókuszál, amelyekben már a vezetőnek is részt kell vennie. Ide tartoznak a kivételes vagy különösen fontos ügyfelek, valamint a panaszok vezetői szintű kezelése. A két napos tréningen a résztvevők végig a saját cégeiknél előforduló eseteken dolgoznak, amely lehetővé teszi számukra, hogy a megszerzett új ismereketeket, elsajátított módszereket azonnal alkalmazni tudják.

Várjuk jelentkezését!

 

JELENTKEZÉSI HATÁRIDŐ: 2020. szeptember 10.

A tréning tematikája:

1. Nap:
  • Az ügyfelek viselkedésére adott lehetséges válaszreakciók
  • Az ügyféltípusok és a velük való együttműködés
  • Ügyfeleink tájékoztatása
  • Mikor és hogyan avatkozzunk be vezetőként a panaszkezelésbe?
  • A Panaszok és reklamációk másodlagos jelentéstartalma
2. Nap:
  • A jogos panaszok és reklamációk kezelése
  • A jogtalan panaszok és reklamációk kezelése
  • Hogyan kommunikáljunk ügyfeleinkkel elhúzódó panaszkezelés során?
  • Hogyan növelhetjük ügyfeleink lojalitását szervezetünkhöz hatékony panaszkezeléssel?
  • Az ügyfélszolgálat során jelentkező stressz kezelése

A tréningtől várható eredmények:

  • Megismeri az egyes ügyféltípusok különböző elvárásait,
  • Megtanulja, hogy vezetőként mely esetekben szükséges személyesen is beavatkoznia,
  • Olyan ismeretekhez jut, amelyek alkalmazásával jelentősen javíthatja a panaszkezelés hatékonyságát.

A képzést a következő munkatársak részére ajánljuk:

  • Cégvezetőknek,
  • Ügyfél- és vevőszolgálati vezetőknek,
  • Mindenkinek, aki a munkája során ügyfélszolgálati munkatársakat irányít.

Amiért érdemes minket választani...

  • Ügyfeleinkkel cégre és helyzetre szabott megoldásokat dolgozunk ki,
  • Mikrocsoportos képzéseket szervezünk,
  • A tréningek során ingyenes tanácsadást biztosítunk,
  • A munkatársaink 25 éves felnőttképzési tapasztalattal rendelkeznek.

Aktuális tréning adatlapja

Tréning neve Ügyfélszolgálati vezetői tréning
Tréning időpontja 2020. szeptember 17-18.
Képzési napok2 nap
Jelentkezési határidő2020. szeptember 10.
Tréning helyszíneBIMBÓ 5 Oktatóközpont / vagy online részvétel
1022 Budapest, Bimbó út 5.
Képzési idődélelőtt 9.00-től délután 16.00-ig
TrénerKovács Tünde
A képzés elvégzését igazoló dokumentum típusaoklevél
Részvételi díj128.000 Ft / fő + ÁFA *

* A részvételi díj magába foglalja az intenzív képzést, és a hallgatók rendelkezésére bocsátott oktatási segédanyagokat.

 
%

Kedvezmény

Ha egy cégtől legalább 2 fő jelentkezik ugyanarra a képzési programra, akkor abban az esetben személyenként 10% kedvezményt biztosítunk a tréning részvételi díjából!

Lépjen kapcsolatba velünk!

A tréningről és a jelentkezésről bővebb felvilágosítást ad:

Kovács Tünde
oktatási igazgató
Telefon: +36 (30) 248-32-64
E-mail: tunde.kovacs@mspr.hu

Várjuk jelentkezését!

Jelentkezzen ONLINE vagy a letölthető, nyomtatható jelentkezési lapotPDF, 78KB – küldje vissza az info@mspr.hu e-mail címre!


Tetszik? Oszd meg másokkal is!


Online jelentkezési lap

Több jelentkező esetén, kérjük többször kitölteni a jelentkezési lapot. A csillaggal * jelölt mezők kitöltése kötelező.


Tréning
Résztvevő
Delegáló szervezet
Kapcsolattartó (ha nem azonos a résztvevővel)
Kedvezmény*

Ha egy cégtől legalább 2 fő jelentkezik, abban az esetben személyenként 10% kedvezményt biztosítunk a tréning részvételi díjából.

Kérjük, adja meg, hogy jogosult-e a fenti kedvezményre.
 

 

 

Korábbi tréning időpontok

Tréning neve Tréning
kezdete
Tréning
vége
Képzési
napok
Ügyfélszolgálati vezetői tréning 2018-02-08 2018-02-09 2 nap