Ügyfélszolgálati vezetői tréning

Tisztelt Cégvezető!

Az ügyfélszolgálati vezető feladatköre igen összetett, hiszen munkájával a tulajdonosi, a kollégák és az üzleti partnerek elvárásainak egyaránt meg kell felelnie. A vezetők részére kidolgozott ügyfélszolgálati tréning az ügyfélszolgálati munka minősített eseteire fókuszál, amelyekben már a vezetőnek is részt kell vennie. Ide tartoznak a kivételes vagy különösen fontos ügyfelek, valamint a panaszok vezetői szintű kezelése. A két napos tréningen a résztvevők végig a saját cégeiknél előforduló eseteken dolgoznak, amely lehetővé teszi számukra, hogy a megszerzett új ismereketeket, elsajátított módszereket azonnal alkalmazni tudják.

Várjuk jelentkezését!

 

ÉRDEKLŐDJÖN A RÉSZLETEKÉRT E-MAILEN VAGY TELEFONON!

A tréning tematikája:

1. Nap:
  • Az ügyfelek viselkedésére adott lehetséges válaszreakciók
  • Az ügyféltípusok és a velük való együttműködés
  • Ügyfeleink tájékoztatása
  • Mikor és hogyan avatkozzunk be vezetőként a panaszkezelésbe?
  • A Panaszok és reklamációk másodlagos jelentéstartalma
2. Nap:
  • A jogos panaszok és reklamációk kezelése
  • A jogtalan panaszok és reklamációk kezelése
  • Hogyan kommunikáljunk ügyfeleinkkel elhúzódó panaszkezelés során?
  • Hogyan növelhetjük ügyfeleink lojalitását szervezetünkhöz hatékony panaszkezeléssel?
  • Az ügyfélszolgálat során jelentkező stressz kezelése

A tréningtől várható eredmények:

  • Megismeri az egyes ügyféltípusok különböző elvárásait,
  • Megtanulja, hogy vezetőként mely esetekben szükséges személyesen is beavatkoznia,
  • Olyan ismeretekhez jut, amelyek alkalmazásával jelentősen javíthatja a panaszkezelés hatékonyságát.

A képzést a következő munkatársak részére ajánljuk:

  • Cégvezetőknek,
  • Ügyfél- és vevőszolgálati vezetőknek,
  • Mindenkinek, aki a munkája során ügyfélszolgálati munkatársakat irányít.

Amiért érdemes minket választani...

  • Ügyfeleinkkel cégre és helyzetre szabott megoldásokat dolgozunk ki,
  • Mikrocsoportos képzéseket szervezünk,
  • A tréningek során ingyenes tanácsadást biztosítunk,
  • A munkatársaink 25 éves felnőttképzési tapasztalattal rendelkeznek.

A tréning adatlapja

Tréning neveÜgyfélszolgálati vezetői tréning
Tréning időpontjaelőzetes megbeszélés alapján
Képzési napok2 nap
Tréning helyszíne Hotel Budapest**** (1026 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 47.)
Képzési idődélelőtt 9.00-től délután 16.00-ig
Maximális csoportlétszám6
TrénerKovács Tünde
A képzés elvégzését igazoló dokumentum típusaoklevél
Részvételi díjelőzetes megbeszélés alapján *

* A részvételi díj magába foglalja az intenzív képzést, a hallgatók rendelkezésére bocsátott oktatási segédanyagokat, valamint a résztvevők étkeztetését (3 fogásos ebéd) is.

 
%

Kedvezmény

Ha egy cégtől legalább 2 fő jelentkezik ugyanarra a képzési programra, akkor abban az esetben személyenként 10% kedvezményt biztosítunk a tréning részvételi díjából!

Lépjen kapcsolatba velünk!

A tréningről és a jelentkezésről bővebb felvilágosítást ad:

Kovács Tünde
oktatási igazgató
Telefon: +36 (30) 248-32-64
E-mail: tunde.kovacs@mspr.hu

Személyre szabott ajánlatunk

A fenti tréninget előzetes egyeztetés után one-to-one és a megrendelőhöz kihelyezett, csoportos formában (max. 12 fő) is megtartjuk. Lépjen kapcsolatba velünk!


Tetszik? Oszd meg másokkal is!


Korábbi tréning időpontok

Tréning neve Tréning
kezdete
Tréning
vége
Képzési
napok
Részvételi díj
Ft/fő + ÁFA
Ügyfélszolgálati vezetői tréning 2018-02-08 2018-02-09 2 nap 128.000 Ft