Professzionális ügyfélszolgálat tréning

Tisztelt Cégvezető!

Kovács Tünde, az Ügyfélszolgálat művészete c. könyv szerzője 2 napos tréninget tart. A képzést elsősorban gyakorló szakemberek számára ajánljuk, akik ismereteiket szeretnék továbbfejleszteni, rendszerezni. A tréning moduljai az emberi magatartásra, és a kialakuló helyzetek eredményes kezelésére fókuszálnak.

A jó, hosszú távú ügyfélkapcsolatok közvetlen hatással vannak a cég eredményességére, hiszen egy visszatérő, többedik alkalommal vásárló ügyfél esetében már nincs szükség költséges marketingtevékenységre. A fentiek miatt alapvető érdekünk, hogy az ügyfélkapcsolatokat folyamatosan fejlesszük, és a területen dolgozó kollégák munkáját támogassuk.

Várjuk jelentkezését!

 

ÉRDEKLŐDJÖN A RÉSZLETEKÉRT E-MAILEN VAGY TELEFONON!

A tréning tematikája:

  • Az ügyintéző személyiségének szerepe az ügyfélkapcsolatokban
  • Együttműködés a különböző típusú ügyfelekkel
  • Személyes és a telefonos kommunikáció
  • A hatékony ügyintézéshez szükséges információk megszerzése és rendszerezése
  • Ügyfeleink tájékoztatása
  • Az ügyintézés során felmerülő problémák megoldásának gyors és hatékony módszerei
  • Az ügyfélszolgálati munka során keletkező stresszhatások kezelése
  • A céghez, szervezethez való lojalitás hatása az ügyfélkapcsolatokra

A tréning során a hallgatók:

  • Megtanulják, hogy miként alakítsanak ki jó hangulatú ügyfélkapcsolatokat,
  • Elsajátítják az együttműködéshez és az ügyintézéshez szükséges készségeket,
  • Képesség válnak a megszerzett tudás rutinszerű alkalmazására, amelynek segítségével azonnali és tartós eredménynövekedést érhetnek el.

A képzést a következő munkatársak részére ajánljuk:

  • Ügyfélszolgálati vezetőknek,
  • Ügyfél- és vevőszolgálati munkatársaknak,
  • Értékesítőknek és termékmenedzsereknek,
  • Mindenkinek, aki a munkája során ügyfélszolgálattal is foglalkozik.

Amiért érdemes minket választani...

  • Mikrocsoportos képzéseket szervezünk,
  • A képzések során ingyenes konzultációt biztosítunk,
  • Kovács Tünde 25 éves felnőttképzési tapasztalattal rendelkezik.

A tréning adatlapja

Tréning neveProfesszionális ügyfélszolgálat tréning
Tréning időpontjaelőzetes megbeszélés alapján
Képzési napok2 nap
Tréning helyszíneHotel Budapest**** (1026 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 47.)
Képzési idődélelőtt 9.00-től délután 16.00-ig
TrénerKovács Tünde
A képzés elvégzését igazoló dokumentum típusaoklevél
Részvételi díjelőzetes megbeszélés alapján *

* A részvételi díj magába foglalja az intenzív képzést, a hallgatók rendelkezésére bocsátott oktatási segédanyagokat, valamint a résztvevők étkeztetését (3 fogásos ebéd) is.

 
%

Kedvezmény

Ha egy cégtől legalább 2 fő jelentkezik ugyanarra a képzési programra, akkor abban az esetben személyenként 10% kedvezményt biztosítunk a tréning részvételi díjából!

Lépjen kapcsolatba velünk!

A tréningről és a jelentkezésről bővebb felvilágosítást ad:

Kovács Tünde
oktatási igazgató
Telefon: +36 (30) 248-32-64
E-mail: tunde.kovacs@mspr.hu

Személyre szabott ajánlatunk

A fenti tréninget előzetes egyeztetés után one-to-one és a megrendelőhöz kihelyezett, csoportos formában (max. 12 fő) is megtartjuk. Lépjen kapcsolatba velünk!


Tetszik? Oszd meg másokkal is!


Korábbi tréning időpontok

Tréning neve Tréning
kezdete
Tréning
vége
Képzési
napok
Részvételi díj
Ft/fő + ÁFA
Professzionális ügyfélszolgálat tréning 2019-05-02 2019-05-03 2 nap 128.000 Ft
Professzionális ügyfélszolgálat tréning 2019-03-04 2019-03-05 2 nap 128.000 Ft
Professzionális ügyfélszolgálat tréning 2019-01-10 2019-01-11 2 nap 128.000 Ft
Professzionális ügyfélszolgálat tréning 2018-09-17 2018-09-18 2 nap 128.000 Ft
Professzionális ügyfélszolgálat tréning 2018-04-23 2018-04-24 2 nap 128.000 Ft
Professzionális ügyfélszolgálat tréning 2018-02-08 2018-02-09 2 nap 128.000 Ft