Panasz- és reklamációkezelés tréning

ÚJDONSÁG!
MOSTANTÓL MINDEN KÉPZÉSEN BIZTOSÍTJUK AZ ONLINE RÉSZVÉTEL LEHETŐSÉGÉT IS.

Panasz- és reklamációkezelés tréning

Tisztelt Cégvezető!

A jó, hosszú távú ügyfélkapcsolatok közvetlen hatással vannak a cég eredményességére, hiszen egy visszatérő, többedik alkalommal vásárló ügyfél esetében már nincs szükség költséges marketingtevékenységre. A fentiek miatt alapvető érdekünk, hogy az ügyfélkapcsolatokat folyamatosan fejlesszük, és a területen dolgozó kollégák munkáját támogassuk. A képzést elsősorban gyakorló szakemberek számára ajánljuk, akik a reklamáció és panaszkezeléssel kapcsolatos ismereteiket szeretnék továbbfejleszteni. A tréning moduljai az emberi magatartásra, és a kialakuló konfliktushelyzetek eredményes kezelésére fókuszálnak.

Várjuk jelentkezését!

 

ÉRDEKLŐDJÖN A RÉSZLETEKÉRT E-MAILEN VAGY TELEFONON!

A tréning tematikája:

  • A panaszok és reklamációk fogadása
  • Az ügyfelekkel való tárgyalás irányítása, a problémák feltárása
  • A valós panaszok orvoslása és az ügyfél számára a lehető legjobb megoldás megtalálása
  • Alaptalan panaszok és reklamációk kezelése
  • Cégünk és az ügyfél érdekeinek összehangolása
  • Mikor és hogyan mondjunk nemet?
  • Az ismétlődő panaszok, kifogások és reklamációk kezelése
  • A hosszú távú haszon elve és az ügyfelekkel való konstruktív együttműködés módszerei

A tréning során a hallgatók:

  • Megtanulják, hogy nézeteltérés esetén miként találják meg a legjobb megoldást,
  • Elsajátítják a panaszok és reklamációk fogadásának és kezelésének módszereit,
  • Képesség válnak a megszerzett tudás rutinszerű alkalmazására, amelynek segítségével azonnali és tartós eredménynövekedést érhetnek el.

A képzést a következő munkatársak részére ajánljuk:

  • Ügyfélszolgálati vezetőknek,
  • Ügyfél- és vevőszolgálati munkatársaknak,
  • Értékesítőknek és termékmenedzsereknek,
  • Mindenkinek, aki a munkája során ügyfélszolgálattal is foglalkozik.

Amiért érdemes minket választani...

  • Mikrocsoportos képzéseket szervezünk,
  • A képzések során ingyenes konzultációt biztosítunk,
  • Kovács Tünde 25 éves felnőttképzési tapasztalattal rendelkezik.

A tréning adatlapja

Tréning nevePanasz- és reklamációkezelés tréning
Tréning időpontjaelőzetes megbeszélés alapján
Képzési napok2 nap
Tréning helyszíneelőzetes megbeszélés alapján
Képzési idődélelőtt 9.00-től délután 16.00-ig
TrénerKovács Tünde
A képzés elvégzését igazoló dokumentum típusaoklevél
Részvételi díj 128.000 Ft / fő + ÁFA *

* A részvételi díj magába foglalja az intenzív képzést, és a hallgatók rendelkezésére bocsátott oktatási segédanyagokat.

 
%

Kedvezmény

Ha egy cégtől legalább 2 fő jelentkezik ugyanarra a képzési programra, akkor abban az esetben személyenként 10% kedvezményt biztosítunk a tréning részvételi díjából!

Lépjen kapcsolatba velünk!

A tréningről és a jelentkezésről bővebb felvilágosítást ad:

Kovács Tünde
oktatási igazgató
Telefon: +36 (30) 248-32-64
E-mail: tunde.kovacs@mspr.hu

Személyre szabott ajánlatunk

A fenti tréninget előzetes egyeztetés után one-to-one és a megrendelőhöz kihelyezett, csoportos formában (max. 12 fő) is megtartjuk. Lépjen kapcsolatba velünk!


Tetszik? Oszd meg másokkal is!


Korábbi tréning időpontok

Tréning neve Tréning
kezdete
Tréning
vége
Képzési
napok
Panasz- és reklamációkezelés tréning 2020-09-17 2020-09-18 2 nap
Panasz- és reklamációkezelés tréning 2019-10-21 2019-10-22 2 nap
Panasz- és reklamációkezelés tréning 2019-04-01 2019-04-02 2 nap
Panasz- és reklamációkezelés tréning 2018-06-01 2018-06-01 1 nap
Panasz- és reklamációkezelés tréning 2018-03-28 2018-03-28 1 nap