Panasz- és reklamációkezelés tréning

Tisztelt Cégvezető!

A jó, hosszú távú ügyfélkapcsolatok közvetlen hatással vannak a cég eredményességére, hiszen egy visszatérő, többedik alkalommal vásárló ügyfél esetében már nincs szükség költséges marketingtevékenységre. A fentiek miatt alapvető érdekünk, hogy az ügyfélkapcsolatokat folyamatosan fejlesszük, és a területen dolgozó kollégák munkáját támogassuk. A képzést elsősorban gyakorló szakemberek számára ajánljuk, akik a reklamáció és panaszkezeléssel kapcsolatos ismereteiket szeretnék továbbfejleszteni. A tréning moduljai az emberi magatartásra, és a kialakuló konfliktushelyzetek eredményes kezelésére fókuszálnak.

Várjuk jelentkezését!

 

JELENTKEZÉSI HATÁRIDŐ: 2019. március 25.

A tréning tematikája:

  • A panaszok és reklamációk fogadása
  • Az ügyfelekkel való tárgyalás irányítása, a problémák feltárása
  • A valós panaszok orvoslása és az ügyfél számára a lehető legjobb megoldás megtalálása
  • Alaptalan panaszok és reklamációk kezelése
  • Cégünk és az ügyfél érdekeinek összehangolása
  • Mikor és hogyan mondjunk nemet?
  • Az ismétlődő panaszok, kifogások és reklamációk kezelése
  • A hosszú távú haszon elve és az ügyfelekkel való konstruktív együttműködés módszerei

A tréning során a hallgatók:

  • Megtanulják, hogy nézeteltérés esetén miként találják meg a legjobb megoldást,
  • Elsajátítják a panaszok és reklamációk fogadásának és kezelésének módszereit,
  • Képesség válnak a megszerzett tudás rutinszerű alkalmazására, amelynek segítségével azonnali és tartós eredménynövekedést érhetnek el.

A képzést a következő munkatársak részére ajánljuk:

  • Ügyfélszolgálati vezetőknek,
  • Ügyfél- és vevőszolgálati munkatársaknak,
  • Értékesítőknek és termékmenedzsereknek,
  • Mindenkinek, aki a munkája során ügyfélszolgálattal is foglalkozik.

Amiért érdemes minket választani...

  • Mikrocsoportos képzéseket szervezünk,
  • A képzések során ingyenes konzultációt biztosítunk,
  • Kovács Tünde 25 éves felnőttképzési tapasztalattal rendelkezik.

Aktuális tréning adatlapja

Tréning neve Panasz- és reklamációkezelés tréning
Tréning időpontja 2019. április 1-2.
Képzési napok2 nap
Jelentkezési határidő2019. március 25.
Tréning helyszíneHotel Budapest**** 1026 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 47.
Képzési idődélelőtt 9.00-től délután 16.00-ig
TrénerKovács Tünde
A képzés elvégzését igazoló dokumentum típusaoklevél
Részvételi díj128.000 Ft / fő + ÁFA *

* A részvételi díj magába foglalja az intenzív képzést, a hallgatók rendelkezésére bocsátott oktatási segédanyagokat, valamint a résztvevők étkeztetését (3 fogásos ebéd) is.

 
%

Kedvezmény

Ha egy cégtől legalább 2 fő jelentkezik ugyanarra a képzési programra, akkor abban az esetben személyenként 10% kedvezményt biztosítunk a tréning részvételi díjából!

Lépjen kapcsolatba velünk!

A tréningről és a jelentkezésről bővebb felvilágosítást ad:

Kovács Tünde
oktatási igazgató
Telefon: +36 (30) 248-32-64
E-mail: tunde.kovacs@mspr.hu

Várjuk jelentkezését!

Jelentkezzen ONLINE vagy a letölthető, nyomtatható jelentkezési lapotPDF, 78KB – küldje vissza az info@mspr.hu e-mail címre!


Tetszik? Oszd meg másokkal is!


Online jelentkezési lap

Több jelentkező esetén, kérjük többször kitölteni a jelentkezési lapot. A csillaggal * jelölt mezők kitöltése kötelező.


Tréning
Résztvevő
Delegáló szervezet
Kapcsolattartó (ha nem azonos a résztvevővel)
Kedvezmény*

Ha egy cégtől legalább 2 fő jelentkezik, abban az esetben személyenként 10% kedvezményt biztosítunk a tréning részvételi díjából.

Kérjük, adja meg, hogy jogosult-e a fenti kedvezményre.
 

 

 

Korábbi tréning időpontok

Tréning neve Tréning
kezdete
Tréning
vége
Képzési
napok
Részvételi díj
Ft/fő + ÁFA
Panasz- és reklamációkezelés tréning 2018-06-01 2018-06-01 1 nap 68.000 Ft
Panasz- és reklamációkezelés tréning 2018-03-28 2018-03-28 1 nap 68.000 Ft