A STABIL, HOSSZÚ TÁVÚ ÜZLETI KAPCSOLATOKÉRT
Tisztelt Cégvezető!
A már meglévő üzleti kapcsolatok gondozásáról és fejlesztéséről szóló Kapcsolatmenedzsment tréning után most egy újabb, BRM (Business Relations Management) témájú képzéssel állunk megbízóink rendelkezésére. A Ügyfélkör-építés tréning a stabil, visszatérő ügyfélkör kiépítésére fókuszál. A túlkínálat következtében a szolgáltatók és az eladók versenyt folytatnak az ügyfelek kegyeiért, ami két dolgot hozott magával:
- az új, kiemelt vevők vagy fogyasztók megszerzésére tett tudatos tevékenységet,
- a meglévő ügyfelek megtartásáért folytatott folyamatos küzdelmet.
Az MSPR Üzleti Iskola által szervezett Ügyfélkör-építés tréningen megismerheti, hogy miként alakíthat ki egy stabil, visszatérő vásárlói kört. A coachinggal kiegészített, mikrocsoportos képzés során a résztvevők az elméleti ismeretek megszerzésén túl azokat a gyakorlati módszereket is kidolgozzák, amelyek alkalmazásával a saját cégüknél is hosszan tartó eredményeket érhetnek el.
Várjuk jelentkezését!