Klientúraépítés tréning

A STABIL, HOSSZÚTÁVÚ ÜZLETI KAPCSOLATOKÉRT

Tisztelt Cégvezető!

A már meglévő üzleti kapcsolatok gondozásáról és fejlesztéséről szóló Kapcsolatmenedzsment tréning után most egy újabb, BRM (Business Relations Management) témájú képzéssel állunk megbízóink rendelkezésére. A Klientúraépítés tréning a stabil, visszatérő ügyfélkör kiépítésére fókuszál. A túlkínálat következtében a szolgáltatók és az eladók versenyt folytatnak az ügyfelek kegyeiért, ami két dolgot hozott magával:

  • az új, kiemelt vevők vagy fogyasztók megszerzésére tett tudatos tevékenységet,
  • a meglévő ügyfelek megtartásáért folytatott folyamatos küzdelmet.

Az MSPR Üzleti Iskola által szervezett Klientúraépítés tréningen megismerheti, hogy miként alakíthat ki egy stabil, visszatérő vásárlói kört. A coachinggal kiegészített, mikrocsoportos képzés során a résztvevők az elméleti ismeretek megszerzésén túl azokat a gyakorlati módszereket is kidolgozzák, amelyek alkalmazásával a saját cégüknél is hosszan tartó eredményeket érhetnek el.

Várjuk jelentkezését!

 

ÉRDEKLŐDJÖN A RÉSZLETEKÉRT E-MAILEN VAGY TELEFONON!

A tréning tematikája:

1. Nap:
  • A saját termékünk, szolgáltatásunk pozícionálása
  • A piaci verseny feltérképezése
  • Mitől egyedi és kiknek szól a termékünk?
  • Előny-orientált marketingkommunikáció
  • Vásárlói csoportok: szegmentálás és meghatározás
2. Nap:
  • Hogyan gondolkodik a célcsoportunk? Tájékozódási és döntési mechanizmusok
  • Ügyfélorientált marketingstratégiák
  • A figyelemfelkeltés módszertana
  • Alkalmazott marketingkommunikáció, avagy: amire a vevő figyel
  • Vásárlófüggő tárgyalási technikák

A tréningtől várható eredmények:

  • Megtanulja, hogy a mely módszerekkel irányíthatja magára a vásárlók figyelmét,
  • Megismeri a leghatékonyabb kapcsolatteremtési és kapcsolatépítési módszereket,
  • Olyan ismeretekhez jut, amelyek segítségével hosszan tartó és jó hangulatú együttműködéseket alakíthat ki.

A képzést a következő munkatársak részére ajánljuk:

  • Cégtulajdonosoknak
  • Elsőszámú vezetőknek,
  • Értékesítési vezetőknek,
  • Vevő- és ügyfélszolgálati vezetőknek,
  • Mindenkinek, aki számára az emberi kapcsolatok az üzleti életben is fontosak.

Amiért érdemes minket választani...

  • Ügyfeleinkkel cégre és helyzetre szabott megoldásokat dolgozunk ki,
  • Mikrocsoportos képzéseket szervezünk,
  • A tréningek során ingyenes tanácsadást biztosítunk,
  • A munkatársaink 25 éves felnőttképzési tapasztalattal rendelkeznek.

A tréning adatlapja

Tréning neveKlientúraépítés tréning
Tréning időpontjaelőzetes megbeszélés alapján
Képzési napok2 nap
Tréning helyszíne Hotel Budapest**** (1026 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 47.)
Képzési idődélelőtt 9.00-től délután 16.00-ig
Maximális csoportlétszám4
TrénerKovács Tünde
A képzés elvégzését igazoló dokumentum típusaoklevél
Részvételi díjelőzetes megbeszélés alapján *

* A részvételi díj magába foglalja az intenzív képzést, a hallgatók rendelkezésére bocsátott oktatási segédanyagokat, valamint a résztvevők étkeztetését (3 fogásos ebéd) is.

 
%

Kedvezmény

Ha egy cégtől legalább 2 fő jelentkezik ugyanarra a képzési programra, akkor abban az esetben személyenként 10% kedvezményt biztosítunk a tréning részvételi díjából!

Lépjen kapcsolatba velünk!

A tréningről és a jelentkezésről bővebb felvilágosítást ad:

Kovács Tünde
oktatási igazgató
Telefon: +36 (30) 248-32-64
E-mail: tunde.kovacs@mspr.hu

Személyre szabott ajánlatunk

A fenti tréninget előzetes egyeztetés után one-to-one és a megrendelőhöz kihelyezett, csoportos formában (max. 12 fő) is megtartjuk. Lépjen kapcsolatba velünk!


Tetszik? Oszd meg másokkal is!


Korábbi tréning időpontok

Tréning neve Tréning
kezdete
Tréning
vége
Képzési
napok
Részvételi díj
Ft/fő + ÁFA
Klientúraépítés tréning 2012-01-18 2012-01-19 2 nap 128.000 Ft