Értékesítési stratégiák és taktikák tréning

Tisztelt Cégvezető!

Egy cég méretét és fejlődését elsősorban az értékesítés és a bevételek volumene határozza meg. A növekedés feltétele a megfelelő pénzügyi háttér, amelyhez elengedhetetlen, hogy a vezetők megfelelő értékesítési stratégiával rendelkezzenek.

Ezt a tréningek kifejezetten olyan vezetők részére dolgoztuk ki, akik az értékesítési tevékenység tervezésével foglalkoznak. A képzés során a résztvevők megismerik a lehetséges stratégiai irányokat, és a saját cégükből vett esetpéldák alapján megtanulják, hogy ezekhez miként rendeljék hozzá a konkrét, taktikai lépéseket.

Várjuk jelentkezését!

 

ÉRDEKLŐDJÖN A RÉSZLETEKÉRT E-MAILEN VAGY TELEFONON!

A tréning tematikája:

  • Értékesítési stratégia-alkotás
  • Az értékesítés stratégiai irányai
  • Külső és belső tényezők a saját értékesítési stratégiánk meghatározása során
  • Különbségek a vevőorientált, az árorientált vagy termék/szolgáltatásorientált stratégia között
  • Növekedési stratégiák: a piaci vonzerő és versenyképesség fejlesztésének lépései
  • A saját értékesítési stratégiánk meghatározása
  • Az értékesítési stratégiából kiinduló értékesítési taktikák:
    • bevezetési taktikák
    • terjeszkedési taktikák
    • réspiaci taktikák
  • A termék különböző életciklusaihoz kötődő értékesítési taktikák:
    • felfutó korszak
    • érett korszak
    • kifutó korszak
  • Szezonhoz kötődő termékek értékesítési taktikája:
    • szezon előtt
    • főszezonban (a főszezon ciklusai)
    • szezon után
    • holtidőszakban
  • Egy permanens (folyamatos) értékesítési kampány kialakítása, illetve fenntartása
  • Egy permanens (folyamatos) értékesítési kampány irányítása és a sikert befolyásoló kritikus pontok ellenőrzése
  • A permanens értékesítési kampány eredményességének, hatékonyságának és minőségének értékelése
  • Stratégia-fejlesztés: a következtetések levonása és hasznosítása a folyamatos előretervezés során

A képzést a következő munkatársak részére ajánljuk:

  • Cégtulajdonosoknak,
  • Felsővezetőknek,
  • Értékesítési vezetőknek.

Amiért érdemes minket választani...

  • Kiscsoportos képzéseket szervezünk,
  • A képzések a hallgatók végig a saját cégüknél előforduló eseteken dolgoznak,
  • Kovács Tünde több mint 25 éves felnőttképzési tapasztalattal rendelkezik.

A tréning adatlapja

Tréning neveÉrtékesítési stratégiák és taktikák tréning
Tréning időpontjaelőzetes megbeszélés alapján
Képzési napok2 nap
Tréning helyszíne Hotel Budapest**** (1026 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 47.)
Képzési idődélelőtt 9.00-től délután 16.00-ig
TrénerKovács Tünde
A képzés elvégzését igazoló dokumentum típusaoklevél
Részvételi díjelőzetes megbeszélés alapján *

* A részvételi díj magába foglalja az intenzív képzést, a hallgatók rendelkezésére bocsátott oktatási segédanyagokat, valamint a résztvevők étkeztetését (3 fogásos ebéd) is.

 
%

Kedvezmény

Ha egy cégtől legalább 2 fő jelentkezik ugyanarra a képzési programra, akkor abban az esetben személyenként 10% kedvezményt biztosítunk a tréning részvételi díjából!

Lépjen kapcsolatba velünk!

A tréningről és a jelentkezésről bővebb felvilágosítást ad:

Kovács Tünde
oktatási igazgató
Telefon: +36 (30) 248-32-64
E-mail: tunde.kovacs@mspr.hu

Személyre szabott ajánlatunk

A fenti tréninget előzetes egyeztetés után one-to-one és a megrendelőhöz kihelyezett, csoportos formában (max. 12 fő) is megtartjuk. Lépjen kapcsolatba velünk!


Tetszik? Oszd meg másokkal is!


Korábbi tréning időpontok

Tréning neve Tréning
kezdete
Tréning
vége
Képzési
napok
Részvételi díj
Ft/fő + ÁFA
Értékesítési stratégiák és taktikák tréning 2018-01-18 2018-01-19 2 nap 128.000 Ft