Ügyfélszolgálati vezetői tanfolyam

Ügyfélszolgálati vezetői tanfolyam

Tisztelt Cégvezető!

Kovács Tünde, az Ügyfélszolgálat művészete c. könyv szerzője Ügyfélszolgálat Vezetői Tanfolyamot indít. A képzést, amely 3x2 napot vesz igénybe, olyan hallgatók részére dolgoztuk ki, akik a munkájuk során ügyfélszolgálati munkatársakat irányítanak. A tanfolyam első modulja az ügyfélszolgálati ismeretek rendszerezésére és elmélyítésére fókuszál, a második modul témája a munkatársak motiválása és a lehető legmagasabb teljesítmény elérése, a harmadik modul pedig csoportvezetői ismeretek, módszerek átadásáról szól.

A képzés során a programvezető tréner, Kovács Tünde minden hallgató részére személyre szabott konzultációs lehetőséget biztosít, amelyben 25 év tapasztalata segíti. A tanfolyam során alkalmazott képzési módszerről szóló rövid ismertető itt található.

Várjuk jelentkezését!


A tanfolyam moduljai

Modulok Modul címe Képzési napok Időpontok
1. modul Professzionális ügyfélszolgálat tréning 2 nap 2019. január 10-11.
2. modul Munkatársak motiválása tréning 2 nap 2019. február 21-22.
3. modul Csoportvezetői technikák tréning 2 nap 2019. március 21-22.

JELENTKEZÉSI HATÁRIDŐ: 2019. január 4.

Részletes tematikák:

Professzionális ügyfélszolgálat
  • Az ügyintéző személyiségének szerepe az ügyfélkapcsolatokban
  • Együttműködés a különböző típusú ügyfelekkel
  • Személyes és a telefonos kommunikáció
  • A hatékony ügyintézéshez szükséges információk megszerzése és rendszerezése
  • Ügyfeleink tájékoztatása
  • Az ügyintézés során felmerülő problémák megoldásának gyors és hatékony módszerei
  • Az ügyfélszolgálati munka során keletkező stresszhatások kezelése
  • A céghez, szervezethez való lojalitás hatása az ügyfélkapcsolatokra
Munkatársak motiválása
  • Az egyén teljesítménymérése a csapaton belül
  • A motiváció hatása a teljesítményre
  • Mi határozza meg a kollégák eredményességét?
  • A várható eredményesség előrejelzése
  • A vezető szerepe a motiváció fenntartásában
  • Személyiségfüggő motivációs stratégiák
  • Az egyéni és kollegiális szükségletek kielégítése (a csere-elmélet alapján)
  • A szervezeti kultúra szerepe a motiválásban
  • A demotiváció első jelei és megfékezése
  • A kiégés első jelei és megelőzésének módszerei
Csoportvezetői technikák
  • A csoportmunka, mint hatékonyságjavító eszköz
  • Hogyan alakul ki a csoportmunka?
  • A csapatmunka megszervezése és irányítása
  • Mitől válik egy csoport csapattá?
  • A csapatszellem kialakítása és fenntartása
  • Az együttműködés hajtó- és fékezőerői,
  • A vezető helye a csapatban,
  • Az egyéniségek szerepe a csapatban,
  • Miként oldjuk meg a csapatmunka során fellépő problémákat?
  • Mitől függ a csapat teljesítménye?

A tanfolyam során a hallgatók:

  • Megtanulják, hogy az ügyfélszolgálati tevékenység irányítása során milyen módszereket alkalmazzanak és adjanak át munkatársaiknak,
  • Új módszereket sajátítanak el a kollégáik motiválására,
  • Olyan ismeretekhez jutnak, amelyek alkalmazásával hosszútávon is növelhetik cégük vagyonát és bevételeit.

A képzést a következő munkatársak részére ajánljuk:

  • Cégtulajdonosoknak,
  • Ügyfélszolgálati vezetőknek,
  • Mindenkinek, aki ügyfélszolgálati munkatársak vezetésével foglalkozik.

Amiért érdemes minket választani...

  • Mikrocsoportos képzéseket szervezünk,
  • A képzések során ingyenes konzultációt biztosítunk,
  • Munkatársaink 25 éves felnőttképzési tapasztalattal rendelkeznek.

Aktuális tanfolyam adatlapja

Tanfolyam neve Ügyfélszolgálati vezetői tanfolyam
Tanfolyam időpontjai
  • 2019. január 10-11.: Professzionális ügyfélszolgálat tréning
  • 2019. február 21-22.: Munkatársak motiválása tréning
  • 2019. március 21-22.: Csoportvezetői technikák tréning
Tanfolyam időtartama6+1 nap
Jelentkezési határidő2019. január 4.
Tanfolyam helyszíneHotel Budapest**** 1026 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 47.
Képzési idődélelőtt 9.00-től délután 16.00-ig
Tanfolyam vizsga2019. április 1.
ProgramvezetőKovács Tünde
A képzés elvégzését igazoló dokumentum típusaoklevél
Részvételi díj278.000 Ft / fő + ÁFA *

* A részvételi díj magába foglalja az intenzív képzést, a hallgatók rendelkezésére bocsátott oktatási segédanyagokat, valamint a résztvevők étkeztetését (3 fogásos ebéd) is.

 
%

Kedvezmény

Ha egy cégtől legalább 2 fő jelentkezik ugyanarra a képzési programra, akkor abban az esetben személyenként 10% kedvezményt biztosítunk a tanfolyam részvételi díjából!

Lépjen kapcsolatba velünk!

A tanfolyamról és a jelentkezésről bővebb felvilágosítást ad:

Kovács Tünde
oktatási igazgató
Telefon: +36 (30) 248-32-64
E-mail: tunde.kovacs@mspr.hu

Várjuk jelentkezését!

Jelentkezzen ONLINE vagy a letölthető, nyomtatható jelentkezési lapotPDF, 78KB – küldje vissza az info@mspr.hu e-mail címre!


Tetszik? Oszd meg másokkal is!


Online jelentkezési lap

Több jelentkező esetén, kérjük többször kitölteni a jelentkezési lapot. A csillaggal * jelölt mezők kitöltése kötelező.


Tanfolyam
Résztvevő
Delegáló szervezet
Kapcsolattartó (ha nem azonos a résztvevővel)
Kedvezmény*

Ha egy cégtől legalább 2 fő jelentkezik, abban az esetben személyenként 10% kedvezményt biztosítunk a tanfolyam részvételi díjából.

Kérjük, adja meg, hogy jogosult-e a fenti kedvezményre.
 

 

 

Korábbi tanfolyam időpontok

Tanfolyam neve Tanfolyam
kezdete
Tanfolyam
vége
Képzési
napok
Részvételi díj
Ft/fő + ÁFA
Ügyfélszolgálati vezetői tanfolyam 2018-04-23 2018-06-29 6+1 nap 278.000 Ft
Ügyfélszolgálati vezetői tanfolyam 2018-02-08 2018-05-02 6+1 nap 278.000 Ft