Fülszöveg
A Vendéglátás-Marketing c. könyv létrehozásával Vaszari Tamás hiányt pótol, egy olyan új eszközt ad a szakma kezébe, amelyet sikerrel forgatnak majd nemcsak a híres éttermek, étteremláncok vezetői, marketingesei, hanem a független üzletek tulajdonosai, üzletvezetői és a vendéglátó főiskolák hallgatói is. Nem elégszik meg az általános marketing elméletekkel, konkrét gyakorlati kérdésekben is segíti olvasóit. A Danubius Hotels Group ötvenhat szállodájával egyike Európa legjelentősebb szállodavállalatainak, és egyben tulajdonosa számos sikeres, jó hírű étteremnek illetve rendezvényhelyszínnek. Mindig akadnak olyan lehetőségek, amelyekkel egy üzlet vonzóbbá teheti magát vendégei előtt, ezért úgy gondolom mi is sokat tanulhatunk ebből a tudásanyagból. Különösen érdekes részét képezi azoknak a kulturális sajátosságoknak a bemutatása, melyek Közép-Európában - ezen belül Magyarországon - Nyugat-Európához képest megfigyelhetők. E könyvnek minden vendéglátó egység polcán ott a helye.
Tartalomjegyzék
- fejezet: Új szemlélet a vendéglátásban
- fejezet: Hol kezdjünk új vállalkozásba? A helyszínválasztás
- fejezet: Marketingkoncepció a vendéglátásban
- fejezet: Az étterem piaci lehetőségeinek meghatározása
- fejezet: A marketingelemzés folyamata
- fejezet: Környezetanalízis
- fejezet: A marketingelemzés közege
- fejezet: A vendégek vizsgálata marketingszempontból
- fejezet: A célpiac nyújtotta lehetőségek
- fejezet: A marketing-stratégia kialakítása
- fejezet: Termékpolitika
- fejezet: Márkaépítés a vendéglátásban
- fejezet: A marketingszempontból ideális étlap és teríték
- fejezet: Kiegészítő bevételi lehetőségek, avagy miket árulhat még egy étterem?
- fejezet: Árpolitika
- fejezet: Értékesítési politika
- fejezet: Marketing-kommunikációs politika
- fejezet: A reklám
- fejezet: Reklámhordozók
- fejezet: Személyes értékesítés
- fejezet: Forgalomnövelő vezetési technikák
- fejezet: Fogyasztásösztönzés
- fejezet: Közönségkapcsolatok
- fejezet: Szakkiállítások
- fejezet: A cég arculata
- fejezet: Szervezés és kontrolling a marketingben
A könyv adatlapja
- ISBN
- 0299001762240
- Szerző(k)
- Vaszari Tamás
- Cím
- Vendéglátás-marketing
- Alcím
- Kézikönyv vendéglátó- és szállodaszakemberek részére
- Kiadás éve
- 2008, Budapest
- Kiadó
- Gasztrotop Kft./MSPR Üzleti Iskola Kft.
- Tárgykör
- Gazdaság / Üzleti kommunikáció
- Típus
- kézikönyv
- Terjedelem
- 354 oldal
- Borító
- keménytáblás
- Kötészet
- cérnafűzött
- Ára:
- 6.800 Ft
A fenti árak bruttó árak, az áfá-t tartalmazzák.
Tetszik? Oszd meg másokkal is!
Online könyvrendelés
A csillaggal * jelölt mezők kitöltése kötelező.