Vaszari Tamás: Vendéglátás-marketing

 
Vaszari Tamás: Vendéglátás-marketing


6.800 Ft
 

„Amikor az étkezés végén a felszolgáló a vendégtől megkérdezi, hogy mindennel meg volt-e elégedve, és a válasz 'Igen', az még nem jelenti automatikusan, hogy az illető valóban vissza is tér majd. Hogy miért? Azért, mert rengeteg étterem van még, ahol a vendég szintén remekül érezte magát.” - írja előszavában Vaszari Tamás, a Vendéglátás-marketing c. könyv szerzője. A könyv írója hosszabb időt töltött Olaszországban, Franciaországban, Oroszországban és Ausztráliában, ami alatt végigjárta a világ legkitűnőbb éttermeit, hogy megfigyelje, mit teszi e helyeket valóban egyedülállóvá.

Az MSPR Üzleti Iskola jogelődje, a Gasztrotop Kft. által kiadott Vendéglátás-marketing c. könyv új színfolt a vendéglátó szakirodalomban. Tetszetős megjelenésű, jól tagolt kiadvány, amely 26 fejezeten keresztül mutatja be, hogy egy vendéglátó egység számára melyek a sikeres működés, és a kiugrás lehetőségei napjainkban. Olvashatunk benne marketingtervről, helyszínválasztásról, fogyasztásösztönzésről, reklámról, arculat-, hírnév- és márkaépítésről.

A könyv külön kiemelt érdekességei azok a listák, melyeken a szerző tételesen felsorolja a lehetőségeket, amik megvalósításával egy vendéglátó egység vonzóbbá teheti magát vendégei szemében.

„E könyvnek minden vendéglátó egység és szálloda polcán ott a helye.”
Kovács Balázs értékesítési és marketing vezérigazgató-helyettes, Danubius Hotels Group
„Friss, szakmai szemléletű iránymutatás minden vendéglátósnak, akik remélhetőleg lesznek annyira bölcsek, hogy ezeket az ismereteket elsajátítsák, és a gyakorlatban fel is használják.”
Dr. Szeles Péter docens, tanszékvezető-helyettes, a Magyar PR szövetség alapítója, a Magyar PR szövetség elnöke
 

RENDELJE MEG KÖZVETLENÜL A KIADÓTÓL!

Fülszöveg

A Vendéglátás-Marketing c. könyv létrehozásával Vaszari Tamás hiányt pótol, egy olyan új eszközt ad a szakma kezébe, amelyet sikerrel forgatnak majd nemcsak a híres éttermek, étteremláncok vezetői, marketingesei, hanem a független üzletek tulajdonosai, üzletvezetői és a vendéglátó főiskolák hallgatói is. Nem elégszik meg az általános marketing elméletekkel, konkrét gyakorlati kérdésekben is segíti olvasóit. A Danubius Hotels Group ötvenhat szállodájával egyike Európa legjelentősebb szállodavállalatainak, és egyben tulajdonosa számos sikeres, jó hírű étteremnek illetve rendezvényhelyszínnek. Mindig akadnak olyan lehetőségek, amelyekkel egy üzlet vonzóbbá teheti magát vendégei előtt, ezért úgy gondolom mi is sokat tanulhatunk ebből a tudásanyagból. Különösen érdekes részét képezi azoknak a kulturális sajátosságoknak a bemutatása, melyek Közép-Európában - ezen belül Magyarországon - Nyugat-Európához képest megfigyelhetők. E könyvnek minden vendéglátó egység polcán ott a helye.

Vaszari Tamás: Vendéglátás-marketing

Tartalomjegyzék

  1. fejezet: Új szemlélet a vendéglátásban
  2. fejezet: Hol kezdjünk új vállalkozásba? A helyszínválasztás
  3. fejezet: Marketingkoncepció a vendéglátásban
  4. fejezet: Az étterem piaci lehetőségeinek meghatározása
  5. fejezet: A marketingelemzés folyamata
  6. fejezet: Környezetanalízis
  7. fejezet: A marketingelemzés közege
  8. fejezet: A vendégek vizsgálata marketingszempontból
  9. fejezet: A célpiac nyújtotta lehetőségek
  10. fejezet: A marketing-stratégia kialakítása
  11. fejezet: Termékpolitika
  12. fejezet: Márkaépítés a vendéglátásban
  13. fejezet: A marketingszempontból ideális étlap és teríték
  14. fejezet: Kiegészítő bevételi lehetőségek, avagy miket árulhat még egy étterem?
  15. fejezet: Árpolitika
  16. fejezet: Értékesítési politika
  17. fejezet: Marketing-kommunikációs politika
  18. fejezet: A reklám
  19. fejezet: Reklámhordozók
  20. fejezet: Személyes értékesítés
  21. fejezet: Forgalomnövelő vezetési technikák
  22. fejezet: Fogyasztásösztönzés
  23. fejezet: Közönségkapcsolatok
  24. fejezet: Szakkiállítások
  25. fejezet: A cég arculata
  26. fejezet: Szervezés és kontrolling a marketingben

A könyv adatlapja

ISBN
0299001762240
Szerző(k)
Vaszari Tamás
Cím
Vendéglátás-marketing
Alcím
Kézikönyv vendéglátó- és szállodaszakemberek részére
Kiadás éve
2008, Budapest
Kiadó
Gasztrotop Kft./MSPR Üzleti Iskola Kft.
Tárgykör
Gazdaság / Üzleti kommunikáció
Típus
kézikönyv
Terjedelem
354 oldal
Borító
keménytáblás
Kötészet
cérnafűzött
Ára:
6.800 Ft  

A fenti árak bruttó árak, az áfá-t tartalmazzák.

 

Tetszik? Oszd meg másokkal is!


Online könyvrendelés

A csillaggal * jelölt mezők kitöltése kötelező.


Könyv
Ft / példány
db
Megrendelő
Szállítási cím
Számlázás (opcionális, ha más adatokkal kéri a számlát)
Egyebek
Vásárlás módja*
Beleegyezik, hogy a fenti címére hírlevelet küldjünk?*    

** Az ár a kézbesítés költségét nem tartalmazza.