
5.500 Ft
Mi az, amivel minden nap foglalkoznunk kell, HA SIKERES CÉGET SZERETNÉNK, és mely feladatok maradhatnak későbbre?
Kovács Tünde és Vaszari Tamás a Mindennapi marketing című könyvben a vállalatok legértékesebb vagyontárgyának növeléséhez, a vevőkör építéséhez adnak közérthető és lényegre törő útmutatást. Gyorsuló világunkban a marketing áthatja a cég mindennapjait és valamennyi munkatárs tevékenységének részévé válik, aki a cég üzleti partnereivel közvetlenül vagy közvetett módon érintkezik.
A Mindennapi marketing útmutató kézikönyv mindazok számára, akik munkahelyükön a cég működésére befolyással bíró emberekkel találkoznak, legyenek azok vevők, ügyfelek, hatósági személyek, beszállítók, alvállalkozók, pályázat elbírálók, bankok vagy hitelintézetek képviselői.
A Mindennapi marketing közérthető módon, ok-okozati összefügések leírásával segíti az olvasót a saját cége átfogó marketingstratégiájának kialakításában és végrehajtásában. A fejezetek végén lévő feladatok kidolgozásával a könyv olvasója lépésről lépésre készítheti el cége részletes marketingtervét.