Fülszöveg
A könyv segítségével megtudhatja: Hogyan építse és erősítse meg cége hírnevét? Milyen lehetőségeket rejt a piac az Ön és cége számára? Hogyan tud egy üzleti ötletből megvalósítható projektet formálni? Hogyan menedzselje eredményesen termékét- és szolgáltatását? Milyen módszerekkel tudja vevőit nagyobb értékű vásárlásra ösztönözni? Melyek a reklámszövegírás valóban eredményes módszerei? Hogyan tudja a cégét és termékeit márkává fejleszteni? Miképpen lehet hűséges, visszatérő törzs- és kulcsügyfélkört kialakítani? Milyen szerepe van egy vezető jó kapcsolatrendszerének a cég sikeres működésében, és mire van szükség ennek tudatos kiépítéséhez?
Tartalomjegyzék
- fejezet: Milyen lehetőségeket rejt számunkra a piac?
- fejezet: Hogyan lesz egy üzleti ötletből megvalósítható projekt?
- fejezet: Termék- és szolgáltatásmenedzsment
- fejezet: Promóció – csak dinamikusan!
- fejezet: Reklámszövegírás
- fejezet: Építsünk brandet!
- fejezet: Kapcsolatmenedzsment
- fejezet: Ügyfélkörépítés
A könyv adatlapja
- ISBN
- 9786150061160
- Szerző(k)
- Kovács Tünde - Vaszari Tamás
- Cím
- Mindennapi marketing
- Kiadás éve
- 2019, Budapest
- Kiadó
- MSPR Üzleti Iskola Kft.
- Típus
- kézikönyv
- Terjedelem
- 224 oldal
- Méretek
- 176 x 250 x 15 mm
- Súly
- 460 gramm
- Borító
- puha
- Kötészet
- füles, kartonált
- Ára:
- 7.500 Ft
A fenti árak bruttó árak, az áfá-t tartalmazzák.
Tetszik? Oszd meg másokkal is!
Online könyvrendelés
A csillaggal * jelölt mezők kitöltése kötelező.