Kovács Tünde - Vaszari Tamás: Mindennapi marketing

 
Kovács Tünde - Vaszari Tamás: Mindennapi marketing


5.500 Ft
 

Mi az, amivel minden nap foglalkoznunk kell, HA SIKERES CÉGET SZERETNÉNK, és mely feladatok maradhatnak későbbre?

Kovács Tünde és Vaszari Tamás a Mindennapi marketing című könyvben a vállalatok legértékesebb vagyontárgyának növeléséhez, a vevőkör építéséhez adnak közérthető és lényegre törő útmutatást. Gyorsuló világunkban a marketing áthatja a cég mindennapjait és valamennyi munkatárs tevékenységének részévé válik, aki a cég üzleti partnereivel közvetlenül vagy közvetett módon érintkezik.

A Mindennapi marketing útmutató kézikönyv mindazok számára, akik munkahelyükön a cég működésére befolyással bíró emberekkel találkoznak, legyenek azok vevők, ügyfelek, hatósági személyek, beszállítók, alvállalkozók, pályázat elbírálók, bankok vagy hitelintézetek képviselői.

A Mindennapi marketing közérthető módon, ok-okozati összefügések leírásával segíti az olvasót a saját cége átfogó marketingstratégiájának kialakításában és végrehajtásában. A fejezetek végén lévő feladatok kidolgozásával a könyv olvasója lépésről lépésre készítheti el cége részletes marketingtervét.

 

RENDELJE MEG KÖZVETLENÜL A KIADÓTÓL!

Fülszöveg

A könyv segítségével megtudhatja: Hogyan építse és erősítse meg cége hírnevét? Milyen lehetőségeket rejt a piac az Ön és cége számára? Hogyan tud egy üzleti ötletből megvalósítható projektet formálni? Hogyan menedzselje eredményesen termékét- és szolgáltatását? Milyen módszerekkel tudja vevőit nagyobb értékű vásárlásra ösztönözni? Melyek a reklámszövegírás valóban eredményes módszerei? Hogyan tudja a cégét és termékeit márkává fejleszteni? Miképpen lehet hűséges, visszatérő törzs- és kulcsügyfélkört kialakítani? Milyen szerepe van egy vezető jó kapcsolatrendszerének a cég sikeres működésében, és mire van szükség ennek tudatos kiépítéséhez?

Kovács Tünde - Vaszari Tamás: Mindennapi marketing

Tartalomjegyzék

  1. fejezet: Milyen lehetőségeket rejt számunkra a piac?
  2. fejezet: Hogyan lesz egy üzleti ötletből megvalósítható projekt?
  3. fejezet: Termék- és szolgáltatásmenedzsment
  4. fejezet: Promóció – csak dinamikusan!
  5. fejezet: Reklámszövegírás
  6. fejezet: Építsünk brandet!
  7. fejezet: Kapcsolatmenedzsment
  8. fejezet: Ügyfélkörépítés

A könyv adatlapja

ISBN
9786150061160
Szerző(k)
Kovács Tünde - Vaszari Tamás
Cím
Mindennapi marketing
Kiadás éve
2019, Budapest
Kiadó
MSPR Üzleti Iskola Kft.
Típus
kézikönyv
Terjedelem
224 oldal
Méretek
176 x 250 x 15 mm
Súly
460 gramm
Borító
puha
Kötészet
füles, kartonált
Ára:
5.500 Ft  

A fenti árak bruttó árak, az ÁFA-t tartalmazzák.

 

Tetszik? Oszd meg másokkal is!


Online könyvrendelés

A csillaggal * jelölt mezők kitöltése kötelező.


Könyv
Ft / példány
db
Megrendelő
Szállítási cím
Számlázás (opcionális, ha más adatokkal kéri a számlát)
Egyebek
Vásárlás módja*
Beleegyezik, hogy a fenti címére hírlevelet küldjünk?*    

** Az ár a kézbesítés költségét nem tartalmazza.