Üzleti kapcsolattartás és megszakadt ügyfélkapcsolatok újraindítása (online képzés)

KORONAVÍRUS TÁJÉKOZTATÓ
Távoktatásos, átütemezési és személyre szóló konzultációs lehetőségek. Részletek...

Üzleti kapcsolattartás és megszakadt ügyfélkapcsolatok újraindítása (online képzés)

Tisztelt Cégvezető!

A koronavírus járvány miatt bevezetett korlátozások fokozatos eltörlése után a fő cél a gazdaság újraindítása lett. A cégek működése során a legfontosabb feladat a korábban kiépített üzleti kapcsolatok fenntartása és újraindítása. A júniusi, kétnapos online tréning során a résztvevők elsajátítják azokat a módszereket, amelyek alkalmazásával felkereshetik partnereiket és közös munkával újjá építhetik a megszakadt vagy megromlott üzleti kapcsolatukat. A képzés során a hallgatók végig a saját cégüknél előforduló helyzeteken dolgoznak, ami biztosítja számukra a maximális hatékonyságot.

Várjuk jelentkezését!

 

JELENTKEZZEN VAGY ÉRDEKLŐDJÖN A RÉSZLETEKÉRT!

A tréning tematikája:

1. Nap:
  • Kapcsolatépítés és kapcsolattartás, avagy a hatékonyság növelésének eszközei
  • Az ügyfélkapcsolatok jelentősége és számszerűsíthető értéke a cégek életében
  • Kapcsolatápolás meglévő ügyfelekkel
  • Miként ismerjük meg ügyfeleink igényeit?
2. Nap:
  • A partnerek érdeklődésének folyamatos fenntartása
  • Az ügyfelek vásárlási motivációinak formálása, a kölcsönös szimpátia kialakítása
  • A vásárlói hűség kialakítása és fenntartása
  • Miként indítsunk újra egy megszakadt ügyfélkapcsolatot?
  • A sikeres tárgyalás módszerei megszakadt üzleti kapcsolatok újraindítása során

A tréning során a hallgatók:

  • Megtanulhatja, hogy a személyes kacsolatait miként állíthatja az üzleti sikerek szolgálatába,
  • Megismeri a leghatékonyabb kapcsolatteremtési és kapcsolatépítési módszereket,
  • Olyan ismeretekhez jut, amelyek segítségével hosszan tartó és jó hangulatú együttműködéseket alakíthat ki.

A képzést a következő munkatársak részére ajánljuk:

  • Cégtulajdonosoknak,
  • Elsőszámú vezetőknek,
  • Értékesítési vezetőknek,
  • Lobbistáknak,
  • Mindenkinek, aki számára az emberi kapcsolatok az üzleti életben is fontosak.

Amiért érdemes minket választani...

  • Ügyfeleinkkel cégre és helyzetre szabott megoldásokat dolgozunk ki,
  • Mikrocsoportos képzéseket szervezünk,
  • A tréningek során ingyenes tanácsadást biztosítunk,
  • A munkatársaink 25 éves felnőttképzési tapasztalattal rendelkeznek.

A tréning adatlapja

Tréning neveÜzleti kapcsolattartás és megszakadt ügyfélkapcsolatok újraindítása (online képzés)
Tréning időpontjaelőzetes megbeszélés alapján
Képzési napok2 nap
Tréning helyszínea Skype segítségével tartott, online képzés nem igényel személyes megjelenést (online)
Képzési idődélelőtt 9.00-től délután 16.00-ig
TrénerKovács Tünde
A képzés elvégzését igazoló dokumentum típusaoklevél
Részvételi díjelőzetes megbeszélés alapján *

* A részvételi díj magába foglalja a képzést és a hallgatók rendelkezésére bocsátott oktatási segédanyagokat.

 
%

Kedvezmény

A rendkívüli helyzetre tekintettel a távoktatásos képzéseket részvételi díjából most 50% kedvezményt biztosítunk.

Lépjen kapcsolatba velünk!

A tréningről és a jelentkezésről bővebb felvilágosítást ad:

Kovács Tünde
oktatási igazgató
Telefon: +36 (30) 248-32-64
E-mail: tunde.kovacs@mspr.hu

Személyre szabott ajánlatunk

A fenti tréninget előzetes egyeztetés után one-to-one és a megrendelőhöz kihelyezett, csoportos formában (max. 12 fő) is megtartjuk. Lépjen kapcsolatba velünk!


Tetszik? Oszd meg másokkal is!


Korábbi tréning időpontok

Tréning neve Tréning
kezdete
Tréning
vége
Képzési
napok
Részvételi díj
Ft/fő + ÁFA
Üzleti kapcsolattartás és megszakadt ügyfélkapcsolatok újraindítása (online képzés) 2020-06-22 2020-06-23 2 nap 64.000 Ft