Ügyfélszolgálati vezetői tanfolyam

Ügyfélszolgálati vezetői tanfolyam

Tisztelt Cégvezető!

Kovács Tünde, az Ügyfélszolgálat művészete c. könyv szerzője Ügyfélszolgálat Vezetői Tanfolyamot indít. A képzést, amely 3x2 napot vesz igénybe, olyan hallgatók részére dolgoztuk ki, akik a munkájuk során ügyfélszolgálati munkatársakat irányítanak. A tanfolyam első modulja az ügyfélszolgálati ismeretek rendszerezésére és elmélyítésére fókuszál, a második modul témája a munkatársak motiválása és a lehető legmagasabb teljesítmény elérése, a harmadik modul pedig csoportvezetői ismeretek, módszerek átadásáról szól.

A képzés során a programvezető tréner, Kovács Tünde minden hallgató részére személyre szabott konzultációs lehetőséget biztosít, amelyben 25 év tapasztalata segíti. A tanfolyam során alkalmazott képzési módszerről szóló rövid ismertető itt található.

Várjuk jelentkezését!


A tanfolyam moduljai

Modulok Modul címe Képzési napok
1. modul Professzionális ügyfélszolgálat tréning 2 nap
2. modul Munkatársak motiválása tréning 2 nap
3. modul Csoportvezetői technikák tréning 2 nap

ÉRDEKLŐDJÖN A RÉSZLETEKÉRT E-MAILEN VAGY TELEFONON!

Részletes tematikák:

Professzionális ügyfélszolgálat
  • Az ügyintéző személyiségének szerepe az ügyfélkapcsolatokban
  • Együttműködés a különböző típusú ügyfelekkel
  • Személyes és a telefonos kommunikáció
  • A hatékony ügyintézéshez szükséges információk megszerzése és rendszerezése
  • Ügyfeleink tájékoztatása
  • Az ügyintézés során felmerülő problémák megoldásának gyors és hatékony módszerei
  • Az ügyfélszolgálati munka során keletkező stresszhatások kezelése
  • A céghez, szervezethez való lojalitás hatása az ügyfélkapcsolatokra
Munkatársak motiválása
  • Az egyén teljesítménymérése a csapaton belül
  • A motiváció hatása a teljesítményre
  • Mi határozza meg a kollégák eredményességét?
  • A várható eredményesség előrejelzése
  • A vezető szerepe a motiváció fenntartásában
  • Személyiségfüggő motivációs stratégiák
  • Az egyéni és kollegiális szükségletek kielégítése (a csere-elmélet alapján)
  • A szervezeti kultúra szerepe a motiválásban
  • A demotiváció első jelei és megfékezése
  • A kiégés első jelei és megelőzésének módszerei
Csoportvezetői technikák
  • A csoportmunka, mint hatékonyságjavító eszköz
  • Hogyan alakul ki a csoportmunka?
  • A csapatmunka megszervezése és irányítása
  • Mitől válik egy csoport csapattá?
  • A csapatszellem kialakítása és fenntartása
  • Az együttműködés hajtó- és fékezőerői,
  • A vezető helye a csapatban,
  • Az egyéniségek szerepe a csapatban,
  • Miként oldjuk meg a csapatmunka során fellépő problémákat?
  • Mitől függ a csapat teljesítménye?

A tanfolyam során a hallgatók:

  • Megtanulják, hogy az ügyfélszolgálati tevékenység irányítása során milyen módszereket alkalmazzanak és adjanak át munkatársaiknak,
  • Új módszereket sajátítanak el a kollégáik motiválására,
  • Olyan ismeretekhez jutnak, amelyek alkalmazásával hosszútávon is növelhetik cégük vagyonát és bevételeit.

A képzést a következő munkatársak részére ajánljuk:

  • Cégtulajdonosoknak,
  • Ügyfélszolgálati vezetőknek,
  • Mindenkinek, aki ügyfélszolgálati munkatársak vezetésével foglalkozik.

Amiért érdemes minket választani...

  • Mikrocsoportos képzéseket szervezünk,
  • A képzések során ingyenes konzultációt biztosítunk,
  • Munkatársaink 25 éves felnőttképzési tapasztalattal rendelkeznek.

A tanfolyam adatlapja

Tanfolyam neveÜgyfélszolgálati vezetői tanfolyam
Tanfolyam időpontjaelőzetes megbeszélés alapján
Tanfolyam időtartama6+1 nap
Tanfolyam helyszíneelőzetes megbeszélés alapján
Képzési idődélelőtt 9.30-tól délután 16.00-ig
ProgramvezetőKovács Tünde
A képzés elvégzését igazoló dokumentum típusaoklevél
Részvételi díj 386.000,- Ft/fő + áfa *

* A részvételi díj magába foglalja az intenzív képzést, és a hallgatók rendelkezésére bocsátott oktatási segédanyagokat.

 
%

Kedvezmény

Ha egy cégtől legalább 2 fő jelentkezik ugyanarra a képzési programra, akkor abban az esetben személyenként 10% kedvezményt biztosítunk a tanfolyam részvételi díjából!

Lépjen kapcsolatba velünk!

A tanfolyamról és a jelentkezésről bővebb felvilágosítást ad:

Kovács Tünde
oktatási igazgató
Telefon: +36 (30) 248-32-64
E-mail: tunde.kovacs@mspr.hu

Személyre szabott ajánlatunk

A fenti tanfolyamot előzetes egyeztetés után one-to-one és a megrendelőhöz kihelyezett, csoportos formában (max. 12 fő) is megtartjuk. Lépjen kapcsolatba velünk!


Tetszik? Oszd meg másokkal is!


Korábbi tanfolyam időpontok

Tanfolyam neve Tanfolyam
kezdete
Tanfolyam
vége
Képzési
napok
Ügyfélszolgálati vezetői tanfolyam 2022-09-19 2022-12-07 6+1 nap
Ügyfélszolgálati vezetői tanfolyam 2022-05-16 2022-07-20 6+1 nap
Ügyfélszolgálati vezetői tanfolyam 2022-02-21 2022-05-12 6+1 nap
Ügyfélszolgálati vezetői tanfolyam 2021-09-13 2021-12-10 6+1 nap
Ügyfélszolgálati vezetői tanfolyam 2021-02-01 2021-05-12 6+1 nap
Ügyfélszolgálati vezetői tanfolyam 2020-09-17 2020-12-16 6+1 nap
Ügyfélszolgálati vezetői tanfolyam 2020-02-17 2020-05-15 6+1 nap
Ügyfélszolgálati vezetői tanfolyam 2019-09-23 2019-12-10 6+1 nap
Ügyfélszolgálati vezetői tanfolyam 2019-05-02 2019-07-19 6+1 nap
Ügyfélszolgálati vezetői tanfolyam 2019-01-10 2019-04-01 6+1 nap
Ügyfélszolgálati vezetői tanfolyam 2018-09-17 2018-12-01 6+1 nap
Ügyfélszolgálati vezetői tanfolyam 2018-04-23 2018-06-29 6+1 nap
Ügyfélszolgálati vezetői tanfolyam 2018-02-08 2018-05-02 6+1 nap