Tisztelt Cégvezető!
Kovács Tünde, az Ügyfélszolgálat művészete c. könyv szerzője Ügyfélszolgálat Vezetői Tanfolyamot indít. A képzést, amely 3x2 napot vesz igénybe, olyan hallgatók részére dolgoztuk ki, akik a munkájuk során ügyfélszolgálati munkatársakat irányítanak. A tanfolyam első modulja az ügyfélszolgálati ismeretek rendszerezésére és elmélyítésére fókuszál, a második modul témája a munkatársak motiválása és a lehető legmagasabb teljesítmény elérése, a harmadik modul pedig csoportvezetői ismeretek, módszerek átadásáról szól.
A képzés során a programvezető tréner, Kovács Tünde minden hallgató részére személyre szabott konzultációs lehetőséget biztosít, amelyben 25 év tapasztalata segíti. A tanfolyam során alkalmazott képzési módszerről szóló rövid ismertető itt található.
Várjuk jelentkezését!
A tanfolyam moduljai
Modulok | Modul címe | Képzési napok |
---|---|---|
1. modul | Professzionális ügyfélszolgálat tréning | 2 nap |
2. modul | Munkatársak motiválása tréning | 2 nap |
3. modul | Csoportvezetői technikák tréning | 2 nap |