Tanfolyamok Részletek »

Tanfolyam neve Képzés
időtartam
2024 Részvételi díj
Ft/fő (nettó)
JAN FEB MÁR
Értékesítési vezetői tanfolyam 6 nap 386.000 Ft
Felsőfokú értékesítési tanfolyam 6 nap 386.000 Ft
Felsőfokú marketing tanfolyam 6 nap 386.000 Ft
HR-vezetői tanfolyam 6 nap 386.000 Ft
Középvezetői tanfolyam 6 nap 386.000 Ft
Projektmenedzsment tanfolyam 6 nap 386.000 Ft
Ügyfélszolgálati tanfolyam 6 nap 386.000 Ft
Ügyfélszolgálati vezetői tanfolyam 6 nap 386.000 Ft
Üzletfejlesztési tanfolyam 6 nap 386.000 Ft
Vállalati trénerképző tanfolyam 6 nap 386.000 Ft

Tréningek Részletek »

Tréning neve Képzés
időtartam
2024 Részvételi díj
Ft/fő (nettó)
JAN FEB MÁR
Ártárgyalás tréning 2 nap 168.000 Ft
Ártárgyalás tréning beszerzők részé... 2 nap 168.000 Ft
Beszerzői tréning 2 nap 168.000 Ft
Brand- és márkaépítés tréning 2 nap 168.000 Ft
Coaching technika tréning 2 nap 168.000 Ft
Csoportvezetői technikák tréning 2 nap 168.000 Ft
Élményalapú marketing és értékesíté... 1 nap 118.000 Ft
Előadói és prezentációs készségfejl... 2 nap --
Értékesítési csoportok létrehozása,... 2 nap 168.000 Ft
Értékesítési stratégiák és taktikák... 2 nap 168.000 Ft
Értékesítési technikák tréning 2 nap 168.000 Ft
Export tréning 2 nap 168.000 Ft
Fluktuáció-csökkentés, avagy az Y é... 2 nap 168.000 Ft
Innováció-orientált vezetés tréning... 2 nap 168.000 Ft
Kapcsolatmenedzsment tréning 2 nap 168.000 Ft
Kintlévőség kezelési tréning 2 nap 168.000 Ft
Klientúraépítés tréning 2 nap 168.000 Ft
Ügyfélkör-építés tréning 2 nap 168.000 Ft
Marketingelemzői tréning 2 nap 168.000 Ft
Munkatársak kiválasztása tréning 2 nap 168.000 Ft
Munkatársak motiválása tréning 2 nap 168.000 Ft
Panasz- és reklamációkezelés trénin... 2 nap 168.000 Ft
Prémium kategóriás termékek értékes... 2 nap 168.000 Ft
Professzionális ügyfélszolgálat tré... 2 nap 168.000 Ft
Projektmenedzsment tréning titkársá... 2 nap 168.000 Ft
Projektvezetési technikák tréning 2 nap 168.000 Ft
Promóciós tréning 2 nap 168.000 Ft
Reklámszövegírás tréning 2 nap 168.000 Ft
Rövid és eredményes értekezletek ve... 1 nap 118.000 Ft
Tárgyalástechnika tréning 2 nap 168.000 Ft
Termékmenedzsment tréning 2 nap 168.000 Ft
Tréneri gyakorlat tréning 2 nap --
Tréningmódszertan tréning 2 nap --
Ügyfélszolgálati levelezés tréning 2 nap 168.000 Ft
Ügyfélszolgálati vezetői tréning 2 nap 168.000 Ft
Üzletfejlesztési tréning 2 nap 168.000 Ft
Üzleti tervkészítési tréning 2 nap 168.000 Ft
Változásmenedzsment tréning 2 nap 168.000 Ft
Vezetői és vezetési technikák tréni... 2 nap 168.000 Ft
Vezetői módszerek művezetőknek és f... 2 nap 168.000 Ft

Személyre szabott ajánlatunk:

A fenti táblázatban szereplő képzéseket előzetes egyeztetés után one-to-one és a megrendelőhöz kihelyezett, csoportos formában (max. 12 fő) is megtartjuk. Lépjen kapcsolatba velünk!

  %

Kedvezmény

Ha egy cégtől legalább 2 fő jelentkezik ugyanarra a képzési programra, akkor abban az esetben személyenként 10% kedvezményt biztosítunk a tréning részvételi díjából!

Fókuszban a hatékonyság:

A maximális eredményesség elérése érdekében az MSPR Üzleti Iskola által szervezett tréningeket mikrocsoportos formában, coachinggal kiegészítve tartjuk.


Könyvajánló

Vaszari Tamás: Vendéglátás-marketing

Vaszari Tamás
Vendéglátás-marketing

„Amikor az étkezés végén a felszolgáló a vendégtől megkérdezi, hogy mindennel meg volt-e elégedve, és a válasz 'Igen', az még nem jelenti automatikusan, hogy az illető valóban vissza is tér majd. Hogy miért? Azért, mert rengeteg étterem van még, ahol a vendég szintén remekül érezte magát.” - írja előszavában Vaszari Tamás, a Vendéglátás-marketing c. könyv szerzője. A könyv írója hosszabb időt töltött Olaszországban, Franciaországban, Oroszországban és Ausztráliában, ami alatt végigjárta a világ legkitűnőbb éttermeit, hogy megfigyelje, mit teszi e helyeket valóban egyedülállóvá.

Az MSPR Üzleti Iskola jogelődje, a Gasztrotop Kft. által kiadott Vendéglátás-marketing c. könyv új színfolt a vendéglátó szakirodalomban. Tetszetős megjelenésű, jól tagolt kiadvány, amely 26 fejezeten keresztül mutatja be, hogy egy vendéglátó egység számára melyek a sikeres működés, és a kiugrás lehetőségei napjainkban. Olvashatunk benne marketingtervről, helyszínválasztásról, fogyasztásösztönzésről, reklámról, arculat-, hírnév- és márkaépítésről.

A könyv külön kiemelt érdekességei azok a listák, melyeken a szerző tételesen felsorolja a lehetőségeket, amik megvalósításával egy vendéglátó egység vonzóbbá teheti magát vendégei szemében.

„E könyvnek minden vendéglátó egység és szálloda polcán ott a helye.”
Kovács Balázs értékesítési és marketing vezérigazgató-helyettes, Danubius Hotels Group
„Friss, szakmai szemléletű iránymutatás minden vendéglátósnak, akik remélhetőleg lesznek annyira bölcsek, hogy ezeket az ismereteket elsajátítsák, és a gyakorlatban fel is használják.”
Dr. Szeles Péter docens, tanszékvezető-helyettes, a Magyar PR szövetség alapítója, a Magyar PR szövetség elnöke
 

Megrendelem További könyvek